Gå til innhold

[Løst] Nytt headsett!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har Vengeance 2k og det er et jævlig deilig headset. Litt tungt i starten, men vente meg til det ganske fort. Har dog sendt det tilbake til komplett fordi plastikken sprakk opp over øreklokka, noe som er en svakhet på headsettet, men har hatt det nye i 2-3 mnd nå og det har ikke skjedd igjen

Lenke til kommentar

Jeg var veldig fornøy med mitt Vengeance 2000, helt til det etter bare to mnd ble ødelagt. Det var behagelig å ha på, skikkelig digg med trådløs, og lydkvaliteten var brukbar med tanke på pris (har vært borti bedre, men da må man også opp i pris). Det fungerer fortsatt, men det knakk rett og slett i to rett over den ene "høretelefonen", og det er sinnsykt vanskelig å fikse, og umulig å få til å sitte på hode med den ødelagt.

Jeg var aldri noe spesielt uforsiktig, men den er ikke av det beste materialet.

Edit: Interessant at Audun hadde akkurat samme problemet. Jeg har ikke sendt mitt inn igjen (kjøpte det av Pixmania), tenkte kanskje at det ikke ville gå pga ytre skade.

Endret av Sir Sanchez
Lenke til kommentar

Jeg skal bestille nytt Gaming Headsett imorra siden det gamle er vondt å bruke og ble ødelagt ista :p

Så jeg har sett på to forskjellige:

http://www.komplett....sku=775781#info

http://www.komplett....aspx?sku=750936

Max prisen er 699 og det skal være 7.1 dolby digital med mick (micken burde være god helst)

Jeg fikk G430 fra Komplett på mandagen, er veldig fornøyd med det. :) Likte det bedre enn G35'en faktisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor 7.1 dolby digital?

Hadde heller gått for Creative Aurvana Live!

http://www.prisjakt....ct.php?p=214635

Hvis jeg måtte veldige mellom de to hadde jeg tatt Logitech G430 any day of the week.

Har sett flere reviews der G430 får skryt. Den gjør "det den skal" bare at den er billigere, også at den har bedre lyd enn mange av de dyrere headsettene.

Syntes ikke det er veldig rart, det er sterio headset som tar ibruk Dolby Headphone teknologi, som er noe av det bedre man får tak i når det kommer til positional audio. Ikke rart dem slår alle disse gimmic 5.1/7.1 drivers headsettene.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Nei skakke ha noe sånt :p

Hvis god kvalitet lyd og positional audio er viktig for deg så hadde det vært veien å gå.

Men til slutt er det alltid ditt valg.

Kan jeg spørre hvorfor du ikke skal ha "noe sånt". ?

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Hvis god kvalitet lyd og positional audio er viktig for deg så hadde det vært veien å gå.

Men til slutt er det alltid ditt valg.

Kan jeg spørre hvorfor du ikke skal ha "noe sånt". ?

Fordi jeg liker at headsettet ser litt kult ut og jeg så ikke noe mick, pluss at micken pleier ikke være den beste på sånne headsett.

Edit: Det er også kablet, gikk fram nå til at jeg velger corsair sitt.

Endret av theobvious
Lenke til kommentar

Fordi jeg liker at headsettet ser litt kult ut og jeg så ikke noe mick, pluss at micken pleier ikke være den beste på sånne headsett.

Edit: Det er også kablet, gikk fram nå til at jeg velger corsair sitt.

Det er alle ting som kan være faktor for å gå for gaming headset. Men om de veier opp for hvor mye bedre lyd man får ved å gå for vanlig musikk headset tviler jeg på. Hvis det ikke er så viktig for deg å ha wireless hadde jeg gått for Logitech sitt headset hadde jeg vært deg.

Lenke til kommentar

Det er alle ting som kan være faktor for å gå for gaming headset. Men om de veier opp for hvor mye bedre lyd man får ved å gå for vanlig musikk headset tviler jeg på. Hvis det ikke er så viktig for deg å ha wireless hadde jeg gått for Logitech sitt headset hadde jeg vært deg.

Det du linket til var jo ikke et gaming-headset engang. Trådstarter sier jo at han ønsket seg et av de to headset'ene, og da er det utrolig provoserende at du hijacker hele temaet og poster noe helt annet som ikke engang har mikrofon.

Lenke til kommentar

Det du linket til var jo ikke et gaming-headset engang. Trådstarter sier jo at han ønsket seg et av de to headset'ene, og da er det utrolig provoserende at du hijacker hele temaet og poster noe helt annet som ikke engang har mikrofon.

Jeg gav min anbefaling av hvilket to av de headsettene jeg ville kjøpt.

Personlig syntes jeg det hadde vært provoserende om jeg spurte om hjelp på dette forumet, også endt opp med å kjøpe noe dårligere enn hva jeg kunne få for pengene kun fordi ingen ville si ifra, siden jeg allerede hadde linket to headset allerede.

Også når en personer kjøper dårlig lydkvalitet pga. det står "gaming" på headsetet og er laget av f.esk "SteelSeries" mener jeg at jeg har en vis rett til å si ifra, tilfelle eventuelt personen ikke vet bedre.

Også eneste som er "gaming-headset" er at det følger med mikrofon, når disse da har mye dårligere lyd burde jeg få lov til å si ifra.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Jeg gav min anbefaling av hvilket to av de headsettene jeg ville kjøpt.

Personlig syntes jeg det hadde vært provoserende om jeg spurte om hjelp på dette forumet, også endt opp med å kjøpe noe dårligere enn hva jeg kunne få for pengene kun fordi ingen ville si ifra, siden jeg allerede hadde linket to headset allerede.

Også når en personer kjøper dårlig lydkvalitet pga. det står "gaming" på headsetet og er laget av f.esk "SteelSeries" mener jeg at jeg har en vis rett til å si ifra, tilfelle eventuelt personen ikke vet bedre.

Også eneste som er "gaming-headset" er at det følger med mikrofon, når disse da har mye dårligere lyd burde jeg få lov til å si ifra.

Det er for sent jeg har allerede bestemt meg ;)
Lenke til kommentar

Det er for sent jeg har allerede bestemt meg ;)

Det er jo greit nok i seg selv, men prøver å forklare Sir Sanchez hvorfor det kan være greit å komme med flere anbefalinger når man mener at noen kan gjøre et bedre kjøp. Man gjør det ikke for å være idiot, men for å hjelpe.

Hadde jeg ikke selv et par år tilbake lest meg opp på lyd og headset hadde jeg ikke vist bedre selv, og hadde kjøpt enda et Tritton 720+ headset. Også hjelper det ikke at alle som vet bedre er dritt lei å måtte si det samme om og om igjen, så dem "gjemmer seg" inne på "Tråden for de hodetelefonofile" delen av forumet. Hvor dem er lei av folk som ikke vet noe om lyd kommer med

"I got thiz headsetz, it rockz so hardzorz, it says gaming lazer on the cover" anbefalinger.

Endret av Ares NOR
Lenke til kommentar

Har sett flere reviews der G430 får skryt. Den gjør "det den skal" bare at den er billigere, også at den har bedre lyd enn mange av de dyrere headsettene. :)

Da anbefaler jeg deg å linke til de testene du har sett, sånn at andre kan se de også. Det siste du skriver tror jeg neppe noe på, men det er jo en annen sak. Logitech er sikkert bra, men at det kan låte bedre enn 1k+ headsett vil jeg ha bevis for.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...