AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hei. Jeg fryser nesten aldri, altså jeg kan fint gå i tskjorte når folk må ha på seg jakker, og samtidig så kan jeg fort begynne å svette i vanlig romtemperatur hvor andre også synes det er kjølig, hva kan dette være? Anonym poster: 7b7b1ffc121d7b7f7d36318e36184a4d Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Fryser heller ikke, men jeg blir syk dagen derpå om det er veldig kaldt ute. Sitter ofte i t-skjorte mens folk rundt meg har på jakke og himler med lynene når folk klager over at det er så kladt når det er rundt 17 grader i rommet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg har det på samme måte som deg. Jeg kan sitte rett under et åpent vindu uten å tenke over det, mens folk i andre enden av rommet klager på trekk. Vennene mine sier min stemme ikke teller lenger, når det gjelder romtemperatur. Så jeg får bare finne meg i å svette, mens frossenpinnene sitter under tepper. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg har det på samme måte som deg. Jeg kan sitte rett under et åpent vindu uten å tenke over det, mens folk i andre enden av rommet klager på trekk. Vennene mine sier min stemme ikke teller lenger, når det gjelder romtemperatur. Så jeg får bare finne meg i å svette, mens frossenpinnene sitter under tepper. Vennene dine har rett sorry ^^ Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hva er kroppstemperaturen din? Har hørt at folk med 38 grader i stedet for 37 ofte har det slik som du har det. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 er i samma båt praktisk om vintern, ikke så veldig om sommern. Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hei. Jeg fryser nesten aldri, altså jeg kan fint gå i tskjorte når folk må ha på seg jakker, og samtidig så kan jeg fort begynne å svette i vanlig romtemperatur hvor andre også synes det er kjølig, hva kan dette være? Anonym poster: 7b7b1ffc121d7b7f7d36318e36184a4d Slik er jeg også men i mindre grad enn før da noe av det skyldtes litt for mye naturlig isolasjon. Før var jeg ekstrem... frøs omtrent aldri, har aldri møtt noen med like "ekstrem" toleranse for kulde. Å være ute i timesvis i T-skjorte i minusgrader var ingen problem... med heldekkende ullundertøy og en tynn genser frøs jeg ikke i nesten 30 minus. Dessverre var også toleransen for varme tilsvarende dårlig... ble varm og svett omtrent for ingenting. Problemet ble så stort at jeg måtte kontakte lege og svaret jeg fikk der var at jeg måtte gå ned i vekt. På den tiden trodde jeg ikke på legen da jeg hadde venner som var en del større enn meg og frøs likevel ganske mye men etter å ha gått ned en del ser jeg selvfølgelig at toleransen for både varme og kulde har normalisert seg litt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Kjenner meg godt igjen i det som blir skrevet her. Er alltid en kamp om hvem som får viljen sin med termostaten Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 En ting som alltid har ergret meg: Hvorfor er det alltid de som fryser som vinner? 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 En ting som alltid har ergret meg: Hvorfor er det alltid de som fryser som vinner? Enig med deg... de som fryser kan kle på seg mer, begrenset hvor mye klær du kan ha av deg før politiet mulig blir innblandet 2 Lenke til kommentar
code Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Har sakt til meg selv at jeg tar alltid varme over kulde, var akkurat et år i militæret i Nord-Norge, samt har hatt episoder hvor jeg nesten ble ispinne, og har sakt til meg selv, aldri mere klage på varme. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hva er kroppstemperaturen din? Har hørt at folk med 38 grader i stedet for 37 ofte har det slik som du har det. Jeg er en av dem som koker når andre føler det begynner å bli litt kjølig. Kroppstempen min pleier som regel å være under 37. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Jeg er akkurat sånn jeg også. Jeg er veldig varm mens andre fryser..det er irriterende til tider EDIT: Jeg har også kalde hender og føtter :O Endret 14. juni 2013 av TMB Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hvordan er blodtrykket/blodomløpet til folket her som sier de aldri fryser? Jeg er litt av det samme, men har normalt blodtrykk. Derimot har jeg ofte kalde hender og føtter. Dette kan det være andre årsaker til naturligvis, men mon tro om det er vanlig. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Mitt blodtrykk er normalt i følge leger. Har varme hender og føtter. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg har det litt motsatt, nemlig at jeg føler meg aldri for varm. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hei. Jeg fryser nesten aldri, altså jeg kan fint gå i tskjorte når folk må ha på seg jakker, og samtidig så kan jeg fort begynne å svette i vanlig romtemperatur hvor andre også synes det er kjølig, hva kan dette være? Anonym poster: 7b7b1ffc121d7b7f7d36318e36184a4d Helt vanlig når kroppen og dess endokrine organer er i ombygging. Ta det med ro, du vil begynne å fryse om noen år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå