Daehli Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Bare lurte på noe som ble nevnt i denne tråden... Det med den filen i: SystemRootSystem32DriversLHidUsb.Sys Er det ikke mulig å fixe en autorun.ini fil som automatisk installerer/erstatter filen: LHidUsb.Sys Eller behøver man virkelig å installere en slik trojan? og hvis man så gjør, da må man vel konfigurere trojanen før den blir lagt inn i dette tilfelle? Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har løst det nå med nettbus. Det ver litt enklere enn jeg trodde for jeg kunne sende tastetrykk med det. La patch.exe (netbus server) i Oppstart mappen på start menyen, reboota, så var det gjort. Jeg tror jeg har fjernet netbus nå Jeg takker for all hjelpen og jubler over at pcen funker igjen Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Bare lurte på noe som ble nevnt i denne tråden... Det med den filen i: SystemRootSystem32DriversLHidUsb.Sys Er det ikke mulig å fixe en autorun.ini fil som automatisk installerer/erstatter filen: LHidUsb.Sys Tingen er at jeg hele tiden hadde tilgang til windows partisjonen, så det er egentlig bare å kopiere den over nettverket (hadde passord til c$ standard share). Jeg hadde derimot ingen andre windows 2000 pc-er eller noen CD med filen. Derfor måtte jeg installere mouseware på nytt for å fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå