Gå til innhold

Lage 'file tree' av mappe og filer?


Axxxy

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette, men leter etter ett program der man kan lagre en liste over alle filer og mapper fra f.eks en ekstern harddisk, slik at man kan se gjennom hva man har der, uten å ha harddisken i nærheten.

 

Ett lignende program er TreeSize Free, der programmet viser hvilke mapper som er størst, og hva de inneholder (bruker det til å rydde PCen. Lett å se hva som tar størst plass)

 

Poenget er at jeg vil lagre resultatet, slik at jeg kan 'browse harddisken' uten at den er koblet til.

Med TreeSize Free kan du printe resultatet, men jeg vil ikke ha en stor liste å bla gjennom, men muligheten til å se inn i hvær mappe for seg selv (slik man vanligvis gjør i windows)

 

 

Om det finnes ett lignende program til Android, hadde det vært topp! (Browse PC filene og mappene offline)

Takk på forhånd :)

Endret av Axxxy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For dere som kanskje leter etter lignende i framtiden:

 

Android app:

CatDroid

 

I omtalen om denne appen ligger det en link til ett PC program der du kan scanne CDer, harddisker eller minnekort, og lagre alle filer og mapper i ett register. Senere overfører du filen til din mobil, laster ned CatDroid, og da har du full oversikt over hva du har her og der.

 

Eksempel: Du har 50 CD plater med filer, bilder, etc. Og du vet hva du skal lete etter, men du aner ikke hvilken av CDene filen ligger på. Åpne registeret på mobilen/PCen, søk etter filnavn, og du får vite hvilken CD den liggerpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...