Leif Olsson Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Løvsanger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Nytt veldig bra fuglebilde Fin fargekontrast mot grankvisten den sitter på og så har du jo i tillegg valgt et veldig fint kveldslys. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Flott og varmt bilde av vakker Løvsanger Enkelt og stilrent og skjørt Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Meget fint bilde av denne flotte fuglen, Leif ! Den poserer veldig fint og det ser nesten ut som den holder på å synge Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Flott og velkomponert bilde, skarphet og farger er topp. det som drar ned litt i mine øyne er kvisten skjuler for mye av fuglen.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Enkelt og skarpt fuglebilde i godt lys som henter ut farger og detaljer. Likevel har jeg et par innvendinger som kanskje vil høyne bildet: Den vesle grønne som skjæres av nedre bildekant ville jeg forsøkt klonet bort for å se om det gikk utover balansen. Hvis ikke kan det være en ide'. Det mørke og nær gjengrodde feltet under kvisten vill jeg isolert og lyst forsiktig opp for å hente ut litt konturer. Men disse mine forslag kan gjerne anses som pirkerier på et fint fuglebilde. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Takk for hyggelige kommentarer Slettaman, Lady no 1, Birger, Jarle-60 og Roar Kneppen. God helg ønsker Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg