jarle-60 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Morgenstund har gull i munn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Flott bilde med fine farger Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det er prestasjon i seg selv å være oppe med solen nå om dagen. Ingen tvil om at det gir fine farger og lys. Komposisjonen litt i strid med "normale" regler, men det kan være bevisst for alt jeg vet. Likevel ville jeg kuttet noe a v himmelen. At solen nesten er midtstilt betyr vel ikke så mye. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Flott bilde med fine farger Takker for det. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Det er prestasjon i seg selv å være oppe med solen nå om dagen. Ingen tvil om at det gir fine farger og lys. Komposisjonen litt i strid med "normale" regler, men det kan være bevisst for alt jeg vet. Likevel ville jeg kuttet noe a v himmelen. At solen nesten er midtstilt betyr vel ikke så mye. Takker for en konstruktiv kommentar, når du ser på dett bildet kan du kanskje tenke deg hvordan det så ut RAW fila. Blomstene var helt mørke mot en lys himmel, har lastet ned en ny RAW konverter som taklet og lysnet dette på en utmerket måte, DxO optics pro. Har bare brukt den noen timer med syntes denne virker utrolig bra. Så det var det jeg var mest fot nøyd med og tenkte ikke så mye på komposisjon på dette. Syntes komposisjonen fungerer selv om den ikke er helt etter boken men helt enig med kutt av himmelen. P.S veldig hyggelig med konstruktiv kritikk , noe det ikke er for mye av om dagen, Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Vakker solnedgang i et vakkert bilde, Jarle ! Skulle gjerne sett at hele forgrunnen var like skarp, men da måtte du vel brukt blender 16 eller mindre Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Vakker solnedgang i et vakkert bilde, Jarle ! Skulle gjerne sett at hele forgrunnen var like skarp, men da måtte du vel brukt blender 16 eller mindre Takker for det Birger, dette var en soloppgang på Svenner fyr. Blomstene var undereksponert og i utgangspunktet var ikke bildet bra men den nye RAW konverteren løste dette på en utmerket måte. Så dette var ett prøveprosjekt. Ikke uenig med om att det hele skulle vært skarpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg