Asle H Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvilken loop bør jeg gå for? her er noen alternativer. hvis du har noen andre meninger som er bedre så vil jeg gjerne høre de 1 234 Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Nr. 1, bare med en til rad i bunnen. Lenke til kommentar
Asle H Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Nr. 1, bare med en til rad i bunnen. Takk for tipset da går jeg for en tror jeg, men gpu først eller cpu først?.ps. har ikke en rad til nå så da får det bli etterhvert Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Man kan jo helt klart starte med noe simpelt først, og bygge på loopen etter hvert. Det mest logiske er å starte med CPUen. PS: hvilken pumpe og hvilket reservoar hadde du tenkt deg? Lenke til kommentar
Asle H Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Man kan jo helt klart starte med noe simpelt først, og bygge på loopen etter hvert. Det mest logiske er å starte med CPUen. PS: hvilken pumpe og hvilket reservoar hadde du tenkt deg? HAr allerede kjøpt deler til både gpu og cpu. har jingway dp-600 også har jeg brønmontert res Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå