Gå til innhold

[Løst] Albania for shopping?

Anbefalte innlegg

Jeg har utrolig lyst på en type shoppingtur/turisttur til et spennende sted som både er billig og bra (som den kjipe nordmannen jeg er!). Har tenkt på Riga, men etter å ha lest slaktende innlegg på forum om hvor elendig det var der, så har jeg lagt det fra meg. Søkte rundt etter billige steder å feriere i Europa, og så at Albania visstnok skulle være en uslepen diamant med så og si ingen turisme - enda.

Er det noen her som har vært der, eller kjenner noen som har vært der? Jeg vil gjerne vite alt, alt fra hvordan det er å fly dit, til hvordan shoppingmulighetene er. Hvordan folkene er, er jo også kanskje det som er mest interessant. Det med tanke på alle rykter som er rundt albanerne ;-) Står ekstremt lite på nettet fra privatpersoner, så jeg lurer ganske enkelt på alt man trenger å vite når man reiser et nytt sted!

Del alt med meg :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg reiste gjennom Albania som en del av ferien hans...hans personlige mening var ikke veldig positiv...min personlige mening, uten å ha vært der, er å finne et annet sted å reise.

Jeg ville heller foreslått Kroatia. :) Her kan man få en ferie etter de fleste`s behov og jeg tror at shoppingen er bedre her enn i Albania men det skal jeg ikke garantere.

Hører utrolig mye positivt om dette landet og det er et meget vennlig folk. Turismen har ikke tatt fullstendig av her helller.

Albania kan være artig nok, men shoppingen tror jeg like gjerne du kan legge til en Coop-sjappe i utkanten av Hamar.

Tenker jeg også :)

Lenke til kommentar

Tusen takk for responsen ;-) Får bare researche enda mer om andre mulige reisemål, lyst å prøve noe annet enn typiske ayia napa eller amster. Albania blir nok veldig annerledes, og jeg forstår skepsisen!

Bulgaria er nok også en fin plass mtp. pris.

Bulgaria har vel elendig mat til gjengjeld for de lave prisene? Og er vel heller fylletur enn shoppingtur når man velger Bulgaria eller?

Lenke til kommentar

Jeg har mye positivt å si om Bulgaria, men standardstedene de fleste nordmenn drar til er et surt oppkok av elendighet. Har blant annet gått fjellturer i Bulgaria, en eksersis jeg gjerne gjør igjen. Albania er også et land en kan ha en knallfin tur til, men noen shoppingdestinasjon er det knapt.

Lenke til kommentar

Jeg "kunne nok" dratt både til Albania og Bulgaria, men da ville jeg holdt meg langt unna folkefulle steder...ogda blir vel shopping litt unaturlig...når jeg viiirkelig tenker meg om, disse plassene er et par av de aller siste stedene jeg ville dratt til i hele verden...

hihi...ikke meninga å "lage skår" i gleden din, men meninger er ofte hardt og brutalt :)

Hvorfor ikke teste en av de nye Norwegian-rutene?

Jeg bruker dem og drar til Bangkok, uten mellomlanding for 3700kr i august. splitter nye fly og greier og greier..

Der kan du shoppe billig, samtidig dra til landsbyer på utsiden av byen og få opplevelser du aldri vil glemme samtidig :)

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Albania kan være artig nok, men shoppingen tror jeg like gjerne du kan legge til en Coop-sjappe i utkanten av Hamar.

Folk som ikke ser forskjell på butikkene i ett kjøpesenter utenfor Hamar og ett land som Albania burde faktisk ikke få lov til å ha sin egen mening.... :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...