borninsin Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Heisann. Noen som vet om det er noen ledige jobber i Fredrikstad innen lager og produksjon? Er også intressert i andre jobber som sjåfør (kl.B har jeg nå, men er villig til å ta kl C). Jobb på søppel bil er også interessant! Har en bra CV med attester! Takker for svar! Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvorfor spørr du oss? Vi vet vell ikke mer enn det som finnes i aviser, finn.no og nav.no? Lenke til kommentar
borninsin Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Mulig det er noen her fra østfold området som vet om noe vel. Derfor spør jeg dere! Har seff tråla både finn, nav og lokal aviser og slengt ut en rekke søknader. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) 1. Søknader er ikke noe du bare slenger rundt. 2. Det er masse jobb i Fredrikstad hvis man har kontakter. 3. Det ligger masse på finn.no og nav.no . Ta deg også en tur til bemannings byråene. Jeg vet de har stor pågang fortiden i Fredrikstad. Endret 13. juni 2013 av Hobbynerden Lenke til kommentar
Eccelstone Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 helt ærlig, det er nesten ingen jobb i Fredrikstad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå