Hèxacôres Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg mener at alle burde stille opp på døra hannes, for å gi han oppmerksomheten han ellers prøver å få over tastaturet. 2 Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg er IKKE UTE ETTER OPPMERKSOMHET! Da er det gjerne på tide å søke hjelp og slutte å lage ny tråd hver dag om hvor mye du drikker. 4 Lenke til kommentar
Mer0vingian Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Dystoni. Dersom toleransen på clonazepam er for høy til at du oppnår tilstrekkelig lindring er det ikke så dumt med en ny spesialistvurdering. Medisinen har bivirkninger, det er mulig at den gjør deg deprimert. Langsiktig sett bedrer du ikke tilstanden din med alkohol (dette vet du sikkert), kutt alkoholen fullstendig, ingen unnskyldninger. En innleggelse tror jeg hadde vært gunstig for deg. Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Dersom toleransen på clonazepam er for høy til at du oppnår tilstrekkelig lindring er det ikke så dumt med en ny spesialistvurdering. Medisinen har bivirkninger, det er mulig at den gjør deg deprimert. Langsiktig sett bedrer du ikke tilstanden din med alkohol (dette vet du sikkert), kutt alkoholen fullstendig, ingen unnskyldninger. En innleggelse tror jeg hadde vært gunstig for deg. Ingen som fastlegen min har kontaktet innen helsevesenet har ville hatt noe mer med meg å gjøre (og spesielt ikke når jeg drikker), så en ny spesialistvurdering kan jeg bare glemme.. Du har helt rett i at jeg ikke bedrer tilstanden med alkohol, men jeg gjør den heller ikke verre har jeg erfart. Det er samtidig bedre å drikke hver dag enn å ha enorme psykiske og fysiske smerter 24/7, og du ville gjort dette selv om du selv hadde hatt lidelsen. Det kan jeg på død og liv love deg. Lenke til kommentar
Cooky Skrevet 14. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2013 Vel, da har jeg vært innlagt til observasjon i ca. 12 timer, om jeg husker rett. Jeg hadde ikke i nærheten av den samme promillen som promille.no sa, men derimot ca. 2.5 i promille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå