Gå til innhold

Nesten 6 i promille!

Anbefalte innlegg

Jeg har for øyeblikket ca. 5.6 i promille ifølge promille.no

Det jeg da lurer på er om jeg bør ringe ambulanse, og bli innlagt for å bli overvåket, så det ikke går helt galt.

Samtidig kan jeg si at jeg har ganske høy toleranse for både alkohol og benzodiazepiner.

Kan noe slikt eventuelt ende med at jeg blir tvangsinnlagt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du hadde ikke skrevet her hvis du hadde hatt 5.6 i promille.

Som sagt har jeg er en (ekstrem) høy toleranse for alkohol.

Jeg må faktisk drikke MINST 2 liter med 13.5% rødvin for å bli beruset..

Endret av Cooky
Lenke til kommentar

Sikkert lurt å bli pumpa, i.o.m at promille over 3 kan være dødelig.

Hvis du har høy toleranse er sannsynligvis promillen din lavere enn det du beregner. Eneste måten å vite dette nøyaktig på er å ta en blodprøve, selv om et pusteapparat gir en en høvelig god indikasjon.

Lenke til kommentar

Helt uten skrivefeil. Jeg tviler sterkt på at 5,6 kan være riktig.

Vel, jeg vet ikke.

Men siden klokken 17:00 igår har jeg iallefall drukket 3 liter med 13.5% rødvin og MINST 4 halvlitere med cider + at jeg den siste måneden har drukket HVER DAG!

Lenke til kommentar

Som sagt har jeg er en (ekstrem) høy toleranse for alkohol.

Jeg må faktisk drikke MINST 2 liter med 13.5% rødvin for å bli beruset..

Jeg har ikke tenkt å kommentere hvorvidt jeg tror på dette, men det betyr ikke nødvendigvis at organene dine tåler tilsvarende store mengder. Hvis det du sier er sant, er du i livsfare uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert lurt å bli pumpa, i.o.m at promille over 3 kan være dødelig.

DET vil jeg ikke gå med på, og da heller dø enn å oppsøke sykehus, siden jeg er livredd for å få brekninger..

Agorafobi tror jeg det heter.

Lenke til kommentar

DET vil jeg ikke gå med på, og da heller dø enn å oppsøke sykehus, siden jeg er livredd for å få brekninger..

Agorafobi tror jeg det heter.

Vanskelig å få ned alkoholpromillen uten pumping, så da får du be dem om å lamme brekningsrefleksene dine.

http://www.ung.no/alkohol/718_Promille.html

Du får vurdere etter denne om du er på stigende promille, det er nok bedre enn å bedømme via beregning.

Lenke til kommentar

Vanskelig å få ned alkoholpromillen uten pumping, så da får du be dem om å lamme brekningsrefleksene dine.

http://www.ung.no/al...8_Promille.html

Du får vurdere etter denne om du er på stigende promille, det er nok bedre enn å bedømme via beregning.

Jeg kjenner meg ganske igjen i 0.8 i promille, men som sagt har jeg en enorm toleranse, og er nærmest en alkoholliker..

Det har frem til nå gått helt bra, så pumping er uansett ikke nødvendig, siden alkoholen vil forsvinne ut av kroppen av seg selv etter hvert.

Lenke til kommentar

Vel, jeg vet ikke.

Men siden klokken 17:00 igår har jeg iallefall drukket 3 liter med 13.5% rødvin og MINST 4 halvlitere med cider + at jeg den siste måneden har drukket HVER DAG!

Når jeg taster inn 3 liter rødvin, 6 cider og at du begynte 1700 i går, altså for ett døgn siden, får jeg 1.4.

Hvordan har du klart å få 5.6?

Jeg tror heller du vil ha oppmerksomhet, for du hadde aldri skrevet som du gjør med så høy promille uansett tolleranse. Du ville heller ikke spurt her, du ville ringt 113 med det samme.

Makan til kid.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Hvordan har du klart å få 5.6?

Jeg tror heller du vil ha oppmerksomhet, for du hadde aldri skrevet som du gjør med så høy promille uansett tolleranse. Du ville heller ikke spurt her, du ville ringt 113 med det samme.

Jeg har en så stor toleranse fordi jeg har drukket så mye over flere uker..

Jeg har ikke ringt 113 fordi jeg er redd for pumping og tvangsinnleggelse.

Jeg er IKKE UTE ETTER OPPMERKSOMHET!

Endret av Cooky
Lenke til kommentar

VEL, hva mener dere?

Bør jeg oppsøke sykehus eller ikke?

Det er det ingen her inne som kan besvare. Kun du selv og eventuelt andre rundt deg kan svare. Er du selv usikker er det bare å ringe legevakta.

Ut fra hvordan du skriver og ordlegger deg ville jeg si edru eller mildt beruset, men dette er bare gjetting og ikke et fasitsvar.

Dette blir bare tull. Søk hjelp for dine problemer, og ikke minst ta i mot hjelp som tilbys. Om problemet er kun alkoholisme og et ønske om selvskading, eller et større psykisk problem vet jeg ikke, men søk hjelp. Du finner ikke den hjelpen du trenger inne på et forum.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...