Jonathan:D Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg har fått installert DayZ med Play withSIX ellerno. Og jeg får ikke joinet noen server . det kommer sånn rød runding på den serveren og det gjør det på alle og. Jeg tror jeg trenger noen mods men er det noen kjapp måte og laste ned de på og finne ut hva jeg skal laste ned Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Last ned DayZ commander. Der kan du holde DayZ og Arma 2 oppdatert og filtrere servere etter versjon slik at de serverne som gjenstår skal du kunne koble til. http://www.dayzcommander.com/ Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Last ned DayZ commander. Der kan du holde DayZ og Arma 2 oppdatert og filtrere servere etter versjon slik at de serverne som gjenstår skal du kunne koble til. http://www.dayzcommander.com/ Okay men da må jeg laste inn spilla på DayZ commander det er ikke sånn som Play with Six? Lenke til kommentar
Makiavelli Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det er bare en annen launcher som er mye enklere å bruke. Kan forsåvidt bare avinstallere Six launcheren Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Men er det noen brae servers siden når jeg joiner kommer det opp is dependet on downloadable content that has been deleted og så masse annet ? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Men er det noen brae servers siden når jeg joiner kommer det opp is dependet on downloadable content that has been deleted og så masse annet ? Du får denne meldingen for at du har gjort noe feil. Bruk DayZ Commander, PlaywithSIx er noe møkk som du bør kvitte deg med. Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Du får denne meldingen for at du har gjort noe feil. Bruk DayZ Commander, PlaywithSIx er noe møkk som du bør kvitte deg med. Jeg bruker DayZ commander. Har ikke klart og joinet en eneste server . Hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Kan du ta et screenshot av "Settigns"-siden din på Commander i tillegg til "normal"-siden? Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Kan du ta et screenshot av "Settigns"-siden din på Commander i tillegg til "normal"-siden? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hva med "install/update siden"? Alt der ser fint ut, alle "hvite" serverne skal du klare å joine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå