Tabris Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Samboer og jeg har vært sammen i åtte år, og vi har det kjempebra. Et langvarig forhold fylt med dyp kjærlighet er ikke det samme som den forelskelsesrusen man føler det første halve året. Det virker som om noen tror at hvis man ikke føler den stormende forelskelsen, så er forholdet over. I blame Hollywood. 2 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Nei Da har jeg en kjempegod nyhet til deg! Du skal få slippe å svare, da argumentet ditt er ugyldig! Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Da har jeg en kjempegod nyhet til deg! Du skal få slippe å svare, da argumentet ditt er ugyldig! Utdyp Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Gjør det samme som deg, jeg; Nei. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Gjør det samme som deg, jeg; Nei. Da har jeg en kjempegod nyhet til deg! Du skal få slippe å svare, da argumentet ditt er ugyldig! Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Du er litt søt, da. Takk, men du er søtest! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) kjære brudepar .. Endret 25. juni 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 (endret) Jeg skal holde meg for god til den barnehage-greien om hvem som startet osv. Endret 25. juni 2013 av Den utvalgte Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg skal holde meg for god til den barnehage-greien om hvem som startet osv. Det man ikke kan holde på, kan man ikke holde fast, det var du som begynte og her stopper vi. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 (endret) Selvfølgelig, jeg kjenner til flere eksempler på det, men det forutsetter at begge har et sterkt nok ønske om det til at de er villig til å inngå kompromisser, og at man har nok til felles til at man får noe ut av hverandres selskap og ikke vokser fra hverandre over tid. Det forutsetter også en viss trygghet på forholdet, som gjør at man ikke har et kontinuerlig behov for å få det bekreftet. Etter at nyforelskelsen er over vil alle forhold være mest som et vennskapsforhold med sex i blant. Man må ha såpass tillit til forholdet at man tåler at det blir kjøligere uten at man tviler på det. Endret 26. juni 2013 av Spartapus Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Det man ikke kan holde på, kan man ikke holde fast, det var du som begynte og her stopper vi. Nei. Jeg begynte med å spørre om du kan utdype en påstand på et diskusjonsforum. Men det ville du ikke. Derfor blir påstanden din automatisk avvist og ugyldig. #Fact. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå