Gå til innhold

Får man oppdateringer på digitale spill på Wii U?

wholmen

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har planer om å kjøpe en del spill til Wii U fremover, men jeg er litt usikker på om jeg bør laste dem ned eller kjøpe disken? Egentlig syns jeg det er greit å ha dem på disk, men hvis man får oppdateringer og utvidelser på de digitale kjøpene, er det ganske åpenbart hva jeg bør kjøpe.

Så: Blir digitale spill oppdatert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Du får garantert ikke laste det ned gratis fra eShop. Har du spilla på disk er det alltid en mulighet for at disken blir rota bort eller ødelagt. Du får ingen ny, gratis versjon for det. Så hvis du sliter med å rote bort disker bør du heller handle på eShop (men da bør du først sørge for at du har nok lagringsplass ved å kjøpe en ekstern harddisk). Pluss håpe at eShop aldri legges ned :)

Lenke til kommentar
Knyttes det ikke til nintendo network kontoen din eller lignende? Om jeg spiller spillet online så må det jo lagres et sted at jeg har hatt plata/spillet?

Jeg mener Nintendo regner spill som en leke, og derfor ikke knytter det opp mot en bruker slik at du kan låne bort, kjøpe brukt og styre på nett som om det var en vanlig leke.

Så du kunne jo egentlig bare ha lånt spillet fra en kompis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...