AMDBunny Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvordan kan jeg få konvertert en xps-fil til en pdf-fil? Jeg prøvde dette programmet, men det virket til bare være fullt av søppel. Grunnen til at jeg opprettet xps-filene i utgangspunktet var for å lage en kopi av bankutskriften for å dokumentere bankbetaling. Er det kanskje mulig å opprette en pdf-fil direkte uten å først opprette en xps-fil? På forhånd takk for hjelpen Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg ser nå at det er mulig å lagre skjermdumpen som pdf-fil i Chrome Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg ser nå at det er mulig å lagre skjermdumpen som pdf-fil i Chrome Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
AMDBunny Skrevet 7. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2013 Hvordan gjør du det? Du høyreklikker og velger "Skriv ut..." Så klikker du på Endre-knappen under "Mål". Og der velger du PDF. 1 Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Fiffig! Greit å vite. EDIT: Men jeg prøvde funksjonen nå, og det så jo helt jævlig ut. Endret 8. juli 2013 av Quevaal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå