ApeBapsen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hei! Jeg tenker å kjøpe Crysis 3 Deluxe Edition nå som det er på tilbud på Origin. Er dette den komplette versjonen, eller må jeg punge ut med mer penger etterhvert? Btw, er det slik at man også får Crysis 2? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ser ut som du kan måtte punge ut mer etterhvert, om det kommer flere DLC`er til Crysis 3. Crysis 2 og tileggspakker til dette spillet, er inkludert. Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Men det er ikke noen versjoner med mer innhold per dags dato? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Ser ikke slik ut. Leste jeg "Only at origin" også.. Så er vel det nermeste du kommer en komplett pakke. Endret 13. juni 2013 av Caddy Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Tror jeg slår til Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
ApeBapsen Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 En ting til btw; Crysis 3 Deluxe Edition opraderingspakke blir en tillegspakke til standarversjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå