Netrum Skrevet 13. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2013 Hei eg er på utkikk etter dac og hodetelefon forsterker til mine Denon AH-D600 klokker. Har lest side opp og side ned. Men klarer ikke å kommer fram til et definitivt svar på hva man skal kjøpe. Har sett på veldig mange forskjellige løsninger. Feks Abrahamsen din A-Dac II ser bra ut men trenger da forsterker. Også har vi Schiit sin 198dollar kombo, Magni amp og Modi dac. Et annet alternativ eg også så på er O2+ODAC Siste alternativet er jo en Cambridge Dac magic pluss. Har ikke et busjett da eg uansett må spare opp penger først. Men det må være en stor forbedring fra mitt nåværende oppsett. Som er et ASUS Xonar Essence STX lydkort. Håper det er noen her som kan hjelpe meg til et svar. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 13. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2013 Ser litt på Aune T1 akkurat nå. Billig rørforsterker! Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2013 Blir frarådet rør forsterker til mine klokker i denne tråden her: http://www.head-fi.org/t/619181/list-opinion-amp-recommendations-for-fostex-denon-headphones Så blir nok å bestile den Schiit komboen tror eg. Utrolig vannskelig dette :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå