Gå til innhold

Facebook og Google vil renvaske seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres jo flott ut at det påståes at NSA, FBI og CIA ikke har direkte tilgang til servere til Google, MS etc. Dessverre så tror jeg ikke noe på dette da NSA tydeligvis har PRISM programmet gående.

Og hva skulle de med alle de lyttestasjonene og flere tusen ansatte etc hvis de ikke kunne komme seg inn på en server via bakdør hvis de ville?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Høres jo flott ut at det påståes at NSA, FBI og CIA ikke har direkte tilgang til servere til Google, MS etc. Dessverre så tror jeg ikke noe på dette da NSA tydeligvis har PRISM programmet gående.Og hva skulle de med alle de lyttestasjonene og flere tusen ansatte etc hvis de ikke kunne komme seg inn på en server via bakdør hvis de ville?

Meget bra poeng.

Men igjen, det kan være mulig de ikke har noen nødvendigheter for dette heller.

Men nå skal ikke jeg late som om jeg er overasket på noen måte. USA har et relativt dårlig rykte på alt for mange fronter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Problemet er at NSA, Obama, USAs maktelite etc. lyger til oss gang på gang på gang. Vær skeptisk...

Lenke til kommentar
Google, Facebook og Microsoft, har nå sendt en forespørsel til det amerikanske justisdepartementet. Der ber de om lov til å renvaske seg fra beskyldningene som har strømmet mot dem den siste tiden.
Now... who's in charge? :hmm:

Vil si dette ikke er Google, microsofts eller facebooks feil, de ble tvunget av nautene i USAs regjering. Likevel er det helt utrolig at de har lagt det så godt til rette for de.

USAs regjering er bare en stor vits.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis Google, MS, Fb osv. ikke har noe å skjule, hvorfor må de da be om lov til å kunne uttale seg om saken? Og hvorfor må de spørre om lov fra de som står som anklaget for å være ansvarlig for dette hemmelighetskremmeriet...?

Jeg er skeptisk. :hmm:

Beklager typos og evt. rotete setningsoppbygning; jeg er temmelig trøtt nå. :wee:

Just one more LoL-game...

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Internasjonale selskaper må altså søke United Stasi of America om lov til å uttale seg om sin egen praksis...

Og vi som var lurt til å frykte Kina og deres tentakler, så viser det seg (ikke overaskende) at mr Satan himself bor i det hvite hus....

Folk flest ser ut til å trekke på skuldrene og mumle noe om at det er jo nødvendig for å ta terroristene.. Jeg er meget bekymret for fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...