Zeeza Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Heisann Etter å ha levd med en tv uten hd til min playstation 3 i x antall år nå, har tiden kommet for å endelig få seg en hd-tv. Problemet er at jeg har særs dårlig peiling på tv, og av erfaring har jeg opplevd at enkelte tv'er har en god del forsinkelse. Dette har jo ikke så mye å si når man ser på tv, men denne tv'en kommer bare å bli brukt til gaming siden jeg ikke har tv-kanaler.. Noen som har noen tips? Den kan forøvrig ikke ta mer plass enn 26cm x 33 cm pga plassering, vet ikke hva det blir i tommer. Sitter ikke lengre vekke enn 2-4 meter fra tv'en, så den behøver ikke være så stor. Vet ikke hvor mye man må betale for å få en grei tv, men føler at 5000kr er et fint pristak med min økonomi. Lenke til kommentar
Popcron Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 26x33cm? Finnes vel ikke så små TVer...? Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg tenkte først det samme, at det var lengde gange høyde på skjermen, men kanskje han mener bordareal der TVen skal stå? Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Auch, gjorde en grundig målefeil fant jeg ut. Det der er selvfølgelig inches, ikke centimeter.. Cm blir det 75x60. Endte forøvrig opp med http://www.grundig.no/produkter/tv/led-tv/vision-6.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå