Gå til innhold

Hvilke hodetelefoner opp til rundt tusenlappen ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører på et veldig bredt spekter av sjangere men er svak for rock. Bør være godt med bass. Vil ikke ha den typen man putter i ørene, men heller ikke de veldig store klumpene over ørene. Er litt usikker på hva du mener med på ørene eller over ørene men antar du mener de største når du sier over ørene ? Er ikke veldig kravstor, ønsker bare generelt god lyd.

Lenke til kommentar

Takk. Går noen kroner ned fra den jeg linket til. Så disse du anbefaler her er kjente for god lyd til prisen ?

 

Edit: Så kjapt på lyd og bilde at de har gjort bra. Eneste bakdelen jeg kan se er at de er ganske store. Men lyden veier vel opp for det. Viktig at de ikke detter av når man entrer horisontalen.

Endret av Knopfix
Lenke til kommentar

Audio-technica ATH-M50 er vel de mest anbefalte hodetelefonene på markedet, så ja; de er kjent for god lyd i forhold til prisen.

 

Du kan også se på Beyerdynamic DT770 som stiller i omtrent samme klasse.

 

Begge disse er imidlertid ganske store, og dekker hele øret. Vil du ha noe portabelt bør du kanskje se etter noe annet. Selv bruker jeg Sennheiser HD25-II til portabelt brukt, men disse ligger litt over budsjettet ditt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...