Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi er helt i oppstarten og tenkte vi skulle bruke en billig nettbutikkløsning (noe jeg ser nå kanskje er fryktelig dumt :S)

Vi bruker vistaprint sin variant og har enkelt og greit plottet inn varer i det ferdigoppsettet med paypal der inne.

Så starter problemene, jeg ønsker å ha en fast portoløsning, feks 49,- for hele orderen. Jeg finner bare løsninger hvor den er enten et fast beløp pr. produkt eller en viss prosent av hva hvert enkelt produkt koster.

Vistaprint kan ikke hjelpe meg og Paypal har brukt godt over to måneder nå på å ikke hjelpe meg så jeg er passe frustrert :hm:

Problem nummer to er at jeg ikke får til å legge inn kortbetaling, det er to "knapper" som vises under checkout, men begge går rett til paypal.

Her kan heller ikke vistaprint hjelpe meg og paypal glimrer med sitt fravær i innboksen min. Over 10 mail/kontaktskjema til business og 5 til privat (for å kanskje sparke business igang) fikk jeg kontakt, HALLELUJA!!! Men etter mailing fram og tilbake i en uke ble jeg sendt videre for to uker siden, nå svarer ikke han første knotten lengere og den nye som skal hjelpe meg har ikke latt høre ifra seg.

Jeg er SUR for at jeg må bruke de, frister virkelig ikke!!!

Men er det noen her inne som vet hva jeg kan gjøre?

Den upubliserte nettbutikken vår heter urchoice.biz om det er til hjelp å se litt på siden for å se hva jeg mener.

VELDIG VELDIG VEEEELDIG glad om noen kan hjelpe meg!!! :new_woot:

....lagt til to bilder om hvordan det ser ut inn i nettbutikken når jeg redigerer.

post-308873-0-49438400-1371119242_thumb.png

post-308873-0-20602700-1371119264_thumb.png

Endret av urchoice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...