Johnny_B Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Hei, i forrige uke var datamaskina mi veldig rar. Det begynte med at lyden skurra en cirka to ganger hvert femte minutt. Jeg tenkte det var lyddriverne som var blitt oppdatert så jeg lastet ned de nyeste fra Realtek sin hjemmeside. Dette førte til at lyden igjen ble crisp men nå begynte heller lyden å henge i 5-10 sekunder hvert femte sekund... Så jeg installerte de orginale driverne fra hjemmesia til hovedkortprodusenten. Dette førte til at lyden ble helt bra, men nå var det maskina som hang i opptil 20 sekunder hver tiende minutt eller noe slikt. Jeg begynte selvfølgelig å bli bekymret for at det var hovedkortet det var noe galt med og ikke driverne, men alt hadde jo fungert perfekt uken før, så jeg prøvde med System Restore til 1. juli tror jeg det var. Nå har jeg kjørt systemet slik det var 1. juli siden søndag (9. juli) og alt fungerer strålende! Har også skrudd av Windows Update. Noen som har hørt noe om dette? Her er mine specs: HK: Asus P8P67 Evo GPU: MSI GeForce 560Ti HDD: Intel 520, 180GB Ellers har jeg selvfølge ram, spinnedisker, osv. inni der og. Om det er av interesse poster jeg info om disse og. Skulle gjerne funnet av hvilken update det var som forårsaker dette, sperre den, og fortsette med å bruke Windows Update. Edit: har Windows 7 Home Premium. Endret 13. juni 2013 av Johnny_B Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Installer en/noen få oppdateringer om gangen, inntil du finner den som lager problemer. Lenke til kommentar
Johnny_B Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Hadde håpet å slippe det, kan ta tid før de første symptomene gir utslag, men jeg har allerede prøvd med noen og sålangt er alt i orden. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Har du flash'et bios på hovedkortet til siste versjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå