bling_bling Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Lurte på om noen her vet om en webshop som selger billige o bra cd-r plater... Vet jeg ikke skal velge NoName cd-r men mer vet jeg ikke... Hade tenkt å kjøpe 50 eller 100 i spindel eller no'... Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har kjøpt Samsung 100stk fra PSdata. Kosta ca 250 kr (+ frakt) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 skal du ha noe som varer, kjøp f.eks. plextor cdr på psdata. har brukt rundt 1000-1500 mmore skiver som er billige, men de er ikke egnet for musikk-cder som flyr ut og inn av cd-spillere i hus og bil faller de en gang i bakken, les asfalt / hard gulv, blir det store hakk. bruker selv verbatim /plextor til lagring av viktig materiale og mmore til alt annet rask Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Lurte på om noen her vet om en webshop som selger billige o bra cd-r plater... Vet jeg ikke skal velge NoName cd-r men mer vet jeg ikke... Hade tenkt å kjøpe 50 eller 100 i spindel eller no'... Ta deg ein tur på butikken du. Expert eller Spaceworld. Gode tilbud på cd-r der. 50 stk 52X CD-R på Spaceworld til 98 Kroner. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg er svært fornøyd med Smartbuy 700 MB 52x platene de har på komplett. Ikke de aller billigste, men jeg har ikke hatt èn feilbrenning på dem... Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Elkjøp selger 50 stk. Verbatim Datalife (ikke Plus) på spindle til 129,-. Det er billig spør du meg... To slike pakker er kun 31,- mere enn hva Komplett tar for 100 Noname. Har meget god erfaring med DatalifePlus (Crystal - Super Azo) platene, og etter noen testbrenninger med audio CD så funker Datalife perfekt på en kresen vanlig CD spiller. Har vært den kjappe testen på kvaliteten hos meg, spilleren er virkelig kresen :wink: Men DataLifePlus platene er nok hakket bedre når det gjelder fysisk holdbarhet. Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Elkjøp selger 50 stk. Verbatim Datalife (ikke Plus) på spindle til 129,-. Det er billig spør du meg... To slike pakker er kun 31,- mere enn hva Komplett tar for 100 Noname. Har meget god erfaring med DatalifePlus (Crystal - Super Azo) platene, og etter noen testbrenninger med audio CD så funker Datalife perfekt på en kresen vanlig CD spiller. Har vært den kjappe testen på kvaliteten hos meg, spilleren er virkelig kresen :wink: Men DataLifePlus platene er nok hakket bedre når det gjelder fysisk holdbarhet. Javel, er det nok et 3-dagers garantitilbud fra elkjip mon tro? Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Si det. Har hverken sett dem annonsert, eller sett etter... De hadde noen bokser på den lokal Elkjøp, trodde prisen jeg fikk dem til var helt ekstraordinær Men når jeg sjekket web'en til Elkjøp, er de listet til den prisen. Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 skal du ha noe som varer, kjøp f.eks. plextor cdr på psdata. Vet du om disse er laget av Taiyo-Yuden? Lenke til kommentar
Tian Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 skal du ha noe som varer, kjøp f.eks. plextor cdr på psdata. Vet du om disse er laget av Taiyo-Yuden? Det står ingenting på selve platene eller innpakningen hvem som har laget dem, bare at de er laget i Japan. Selv har jeg brent ut ca. 300 stk av dem uten en eneste feilbrenning, og etter min erfaring er dette noe av de beste CD-R platene jeg har prøvd ut. Mvh Tian Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Skal du ha billige CD-R-plater? Jeg var ute på Elkjip og kjøpte 1.000 CD-R-plater av merke PC-line til fattige 1 kr per stk - med jewel case! CDene er forsåvidt greie nok de, har brent en ca 300 stk siste 2 ukene hvorav 3 ble coasters og en hel pakke (10 stk) var feilprodusert. Leverte sistnevnte inn og fikk ny (en tier her og en tier der ....) Har også hamstret inn en pen stabel med Verbatim 48X 50-spindler til 129 kr / stk, også dette på Elkjip. Du får det du betaler for, og jeg skal ikke påstå at PC-line CD-R-platene er av så veldig god kvalitet. Men når du tenker at Jewel-case alene koster over 1 kr per stk, så er det vel verdt det. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sjekk datalife og sjekk pc-line, det er stor sjans for at begge er produsert av CMC magnetics... DVS samma kvalitet Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ta deg en tur på elkjøp.. Der kjøpte jeg en 20 pack med verbatim cder til 100kr Jeg er veldig fornøyd med de cdene ihvertfall Plextor har også veldig bra cder Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Sjekk datalife og sjekk pc-line, det er stor sjans for at begge er produsert av CMC magnetics... DVS samma kvalitet Det er ikke sikkert det er samme kvalitet for det... En produsent har ikke en kvalitet, ting blir vel gjerne produsert etter de spesifikkasjonene som kunden setter. Selv på Verbatim (hvor CD-R platene produseres av CMC/Mitsubishi) så opereres det vel med minst to-tre forskjellige typer, hvor Crystal Super-Azo (DatalifePlus) vel er de normale platene som er best. Datalife er vel de simpleste, men virker definitvt bedre enn mange andre billigplater. Mitsubishi har vel også uttalt at de skal stoppe produksjon av CD medier, nok en god produsent forsvinner (Kodak savnes). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå