Toset Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Litt off-topic, men jeg får ikke sendt MMS med min T610 telefon. Har registrert meg som MMS bruker hos Netcom, og fått tilsendt innstillingene. Får bare opp "Message sending not allowed" hver gang jeg prøver. noen ideer? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 har du youngtalk? mulig det er pga av at du ikke har aktivert telefonen din for denne tjenesten :-? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har BusinessTalk, og har aktivert MMS. Lenke til kommentar
parazite Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sliter med det samme jeg og. Har henta ned innstillinger fra netcom men får det ikke til å funke. Er det noe jeg må stille inn på telefonen for å få det til å fungere? Alt skal være i orden ifølge opperatøren. Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 R3B er siste versjon av software ja. Telefoner som pushes fra slutten av september skulle ha versjon R3B stod det et sted. Du kan oppgradere hos hvilken som helst sjappe som er et FlashPoint eller Service Center. uansett hvor du har kjøpt telefonen. http://www.ericsson.com/no/support/ har lister. Hullabuba: Jeg stakk innom Nordialog i tvetenveien 6. SlowScan Ser ingen steder i Bergen på den listen. Noen som vet om et sted jeg kan få gjort det her i Bergen? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ser ingen steder i Bergen på den listen. Noen som vet om et sted jeg kan få gjort det her i Bergen? Hva med f.eks Norsk Tele Service AS, Fjøsangerv. 71 M, 5073 Bergen - Tlf. 55206120 (kilde: Gule Sider)? Ærlig talt, Bergen er Norges nest største by, det skulle da ikke være noen problem å finne et serviceverksted/flashpoint som kan hjelpe deg... Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Bor i sentrum, skal ned å høre i morgen. Trodde det var sånn at de ikke flashet om jeg ikke hadde kjøpt den hos de. Lenke til kommentar
FiDo_ Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Fikk oppdatert til siste firmware i dag! Tok under 30 minutt i stavanger og var gratis. (Var gratis innenfor garantiperioden, samme hvor den var kjøpt) Den nyeste firmware versjonen er: R3C 002 og det var en god del forbedringer der ja Lenke til kommentar
parazite Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvor i stavanger fikk du dette gjort? Er det noen som vet om siba på kvadrat kan gjøre det? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 datamarine - koppholen 4 tlf 51635420 der går det ihvertfall an :-) Lenke til kommentar
Toset Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Ecom på Laksevåg i Bergen kan oppdatere telefonen. Det var der jeg kjøpte min, og der oppgraderte jeg den forrige gang. Tenkte å ta meg en tur innom en dag og sjekke om de har fått inn den nyeste. Koster et par hundre der tror jeg. Lenke til kommentar
Fido Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hvor i stavanger fikk du dette gjort?Er det noen som vet om siba på kvadrat kan gjøre det? Kan gjøre det hos Nordialog på Hillevåg, samme bygg som Teknisk Burau (eller hvordan det nå skrives.. :smile: ) Vet ikke om Siba gjør det.. tviler litt på det, må sikkert sende den inn da for deg, å det tar nok endel lengre tid.. Men så lenge du har garanti på mobilen, er det det samme hvor du leverer den inn, gratis uansett 8) Lenke til kommentar
Goody Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Siba gjør det mens du venter. Tar normalt ett lite kvarter. Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Mobilverkstedet i Bergen fixer software update!! gratis selvsagt. Lenke til kommentar
qazt Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 noen som vet om et sted i oslo/akershus der de gjør det gratis el under ca 100 kr. har ringt et par av steden på http://www.ericsson.com/no/support/ men billigste var 200kr og synes det er nugget mye. har garanti men de sa den måtte være kjøpt der for at det skulle være gratis takk : ) Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Siba butikken i Oslo tar oppgraderinger på stedet? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Siba butikken i Oslo tar oppgraderinger på stedet? Sist jeg var der tok de med en gang tok maks 10 min, noen som vet om Siba på Furuset har fått den nye firmwaren??? Lenke til kommentar
parazite Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Alle butikkene som kan oppgradere får nok tilsendt firmwaren på ca samme tidspunkt så jeg vil tro at siba også har siste versjon Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Heisann Jeg har en T610 med R1A nå. Visst jeg går til Elkjøp, der jeg kjøpte den. Tror dere de vil oppgradere den til R3B/C gratis da ? Noen som vet om det heter MMS istedenfor Bilde på Meldinger på nyeste ? *grin* Lenke til kommentar
parazite Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det heter MMS på siste versjon ja. Tviler på at elkjøp kan gjøre det. Gå inn på SE sine sider og finn ut hvor nærmeste servicesener ligger, der får du oppgradert softwaren gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå