asbkar Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Det påstås isåfall det her: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?t...=38744&forum=17 Har telefonen til flashing nå, blir spennende å se hvilken versjon jeg får. glemte å spørre.. SlowScan Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Fett, kommer til å ta turen innom Nordialog på Hillevåg (Stavanger) neste uke for å få flashet... Forbedringer med R3B011 ifølge Esato: - Forbedret ytelse med Java (fra ca. 270 med R1L013 til ca. 390 i Jbenchmark - Bilder tatt med kameraet tar mindre plass med R3B011 (bedre JPEG-komprimering?), samt at de ser klarere ut (lukkerhastighet justert) - Ved sending av SMS, kommer man direkte til sendingsmenyen (telefonbok, SIM-kort, ulagrede nr) i stedet for til "Slå nummer" (denne får en egen oppføring i sendingsmenyen) - Forbedret kvalitet på avspillingen av innspilte lyder Er det noen her som har fått innpå R3B011, så gi lyd fra dere angående andre forbedringer..! Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Jupp, fikk R3B! Gikk rett fra R1A, så andre forskjeller fra R1L enn de som er beskrevet kjenner jeg ikke. SLowScan Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 så det har kommet en norsk oppdatering? jeg snakket med noen på mobildata og de hadde ikke fått den for et par dager siden... Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 så det har kommet en norsk oppdatering? jeg snakket med noen på mobildata og de hadde ikke fått den for et par dager siden... Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Jepp, det har kommer norsk versjon, visstnok for alle bortsett fra noe asiatiske greier mener jeg å ha sett på esato. Nordialog i Oslo har den siste, fikk fiksa det på onsdag. SlowScan Lenke til kommentar
ugla666 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg skal kjøpe meg T610 snart, og lurer på hva R3B er??. ER det en oppdatering av softwaren til T610? Så jeg burde spørre i tha shop om T610en jeg skal kjøpe har denne oppgraderingen? Hvis den ikke har det, burde jeg kjøpe da, hvis prisen er grei nok? Hvordan skaffer man seg R3B?? Klem fra svett tanke, en uvitende sjel. Lenke til kommentar
Hullabuba Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hvor i Oslo bruker du Nordialog adresse??? Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 R3B er siste versjon av software ja. Telefoner som pushes fra slutten av september skulle ha versjon R3B stod det et sted. Du kan oppgradere hos hvilken som helst sjappe som er et FlashPoint eller Service Center. uansett hvor du har kjøpt telefonen. http://www.ericsson.com/no/support/ har lister. Hullabuba: Jeg stakk innom Nordialog i tvetenveien 6. SlowScan Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 . Hullabuba: Jeg stakk innom Nordialog i tvetenveien 6. SlowScan oppgraderte de mobilen med en gang eller tok det flere dager? Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 De sa de ikke kunne garantere "mens jeg venter", men max 3 timer. Leverte kl. 13.00, de lovte den klar 15.45, og det var den. Tok sikkert kortere tid, hva vet vel jeg, den lå klar og ventet ihvertfall... SlowScan Lenke til kommentar
Lekegutten Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Har en T610 og vil ha ny firmvare. Er det slik at alle data jeg har lagt inn som ikke er på sim kortet blir slettet? Isåfall må jeg fikse en bluetooh mottaker/sender (vil ikke ha ir) slik at jeg kan ta backup av alle data først. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette i Oslo? Hvordan sjekker jeg hvilken versjon jeg har på firmvaren min? Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Ingenting ble slettet fra min, bilder, kontakter, SMS'er, alt er der! Noen som har sett R3C eller kjenner til forskjellen fra R3B? SlowScan Lenke til kommentar
javvad Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 fikk oppgradert min t610 idag, men hvet ikke hva som er forskjellen, utenom at java går mye raskere. Hvordan sjekker man på mobilen om hvilken software man har fått/har? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Fikk min T610 oppgradert hos Nordialog idag, og jeg fikk R3C002. Det sies at grunnen til at R3C kom så raskt etter R3B var pga en relativt stor bug i sistnevnte. Denne fører til tilfeldige kræsj/frys av telefonen, der både batteriet og SIM-kortet må tas ut for å få liv i telefonen igjen. Utenom de tingene jeg beskrev lengre oppe i denne tråden, ser at jeg den blå trekanten ovenfor signalstyrke-indikatoren (indikator for GPRS-mottak elns) har forsvunnet, og kommer kun opp ved en aktiv GPRS-forbindelse. Som nevnt har Java-programmer fått en MYE kjappere loade- og responstid. Er fornøyd med R3C002, selv om jeg ennå ikke har bekreftet om at bugen med minnehåndteringen er løst (når man flytter et bilde tatt med kameraet (ca 20kb) over til PCen og tilbake til telefonen igjen tar bildet over dobbelt så mye plass (ca 50kb) som det skulle gjøre). Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 åssen er sms? Noe raskere, synes meldingene blir litt treige når det begynner å bli litt lengde på dem! Lenke til kommentar
surfturf Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 det spillet Deep Abbys, går jo så ufattelig treigt!! Hver gang man mister et liv, tar det en evighet før man får begynt spillet igjen!! Er det slik på alle T610-er? Blir dette fikset med den nye firmwaren? Blir outlook-støtten bedret? Slik at faktisk HELE navnet kommer med hvis man har kontakter lagret med for/ etternavn?? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Du som lurte på hvordan du sjekket firmware: Gå ut av alle menyer (standbymodus), slik at "hovedsiden" viser. Trykk > * < < * < * (< joystick venstre, > joystick høyre, * stjerne) Da kommer du inn på servicemenyen på telefonen (denne funksjonen er lik på alle Sony Ericsson sine telefoner). Når du er inne på denne tjeneste menyen går du inn på serviceinfo -> Programvareinfo. Firmware står på øverste linje. Går du tilbake på tjenestemenyen er det til en opplysning mange gøyale ting du kan gjøre for å teste mobilen. Gå inn på menyen "servicetester". Sjekk det ut litt Lenke til kommentar
Lekegutten Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg vil ha ny firmvare og lurer på om jeg må ta backup av alle data før jeg gjør dette. Har en T610 Håper også at noen kan anbefale en bluetooh sender/mottaker til stajonær pc. Thx Lenke til kommentar
asbkar Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2003 Hvis du scroller bittelitt oppover siden, ser du at jeg skrev at ingenting ble slettet fra telefonen min. Har hørt (husker ikke hvor) at noen har opplevd at telefonen blir tømt, så backup er vel lurest hvis det er noe du må ta vare på. SlowScan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå