fjarle Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det kan komme en større Xperia Z i juli.Hva er dette, Sony? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ved første øyekast så det ut til at bildet viste en utstoppet katt, ser jo litt ut som et ustoppet dyr som er montert i passende positur oppå en firkantet plate. Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 6,44"? Da hadde jeg heller kjøpt et 7" nettbrett! Lenke til kommentar
veghov Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Har et håp om at denne får ingen/liten ramme rundt skjermen for å få ned telefonens fysiske størrelse. Hadde blitt en perfekt erstatning til min Galaxy Note. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 6,44"? Da hadde jeg heller kjøpt et 7" nettbrett! Du lever opp til nick'et ditt hvert fall. No offence. 3 Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Du lever opp til nick'et ditt hvert fall. No offence. Er du ikke kanskje en smule enig? Ikke mye forskjell på størrelsen... Mange nettbrett meg 3G/4G har mulighet for å bruke det som telefon etter root, noe som jeg gjør uansett hva jeg har av Android... Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Du lever opp til nick'et ditt hvert fall. No offence. Er du ikke kanskje en smule enig? Ikke mye forskjell på størrelsen... Mange nettbrett meg 3G/4G har mulighet for å bruke det som telefon etter root, noe som jeg gjør uansett hva jeg har av Android... Jeg mener det er en ganske vesentlig forskjell og det er rammebredden. Av en eller annen grunn skal alle fabrikanter ha en 2cm ramme langs kanten av 7" nettbrett. Det gjør dem unødvendig store og ukomfortable å holde i en hånd (kan ikke få fingrene ordentlig rundt begge sidene av brettet). Anser 6.5" mobil som den perfekte størrelsen for mitt bruk. Liten nok til å få ned i en relativ trang dongeribukselomme og stor nok til å bruke til komfortabel surfing og epost/kalender. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Er du ikke kanskje en smule enig? Ikke mye forskjell på størrelsen... Mange nettbrett meg 3G/4G har mulighet for å bruke det som telefon etter root, noe som jeg gjør uansett hva jeg har av Android... Som Asmodae er inne på over her, så blir det feil å sammenligne slik som du gjør. Ikke finnes det heller noe syv tommers nettbrett å sammenligne med da den største utviklingen skjer på smarttelefonene. Hvis dette fortsetter så er det ikke lenge til det finnes lommevennlige (?) 7" telefoner. Da snakker vi. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Fett. Elsker Sony sine Xperia Z serien. Kjøpt Tablet Z, og den er helt kanon! Lenke til kommentar
Catothomassen Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Kan ikke vente med å se hvordan den blir Har pr dags dato Samsung Note 2 og har hatt Note 1 også. Men vet ikke om neste blir en Note 3 eller Sony sin konkurrent til Samsung Note En ting er sikkert og det er at noe mindre mobil en Note er uaktuelt så lenge den holder seg i sånn ca samme størrelse eller mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg