trikkolini Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Heisann. Håper dette er i riktig forum. Jeg ble nødt til å reinstallere windows på spillmaskinen min, og finner ikke disken med drivere som fulgte med hovedkortet når jeg kjøpte det. Jeg ser for meg å laste ned driverne, lage en egen driverdisk, og fikse sjæl, men trenger bittelitt hjelp. Jeg veit ikke hva slags hovedkort jeg har i maskinen, og det kompliserer jeg ting kan man si. Device Manager forteller meg at jeg har en "ACPI x64-based PC". Noen som kan hjelpe med hvilke drivere jeg bør laste ned og hvor jeg eventuelt kan laste dem ned? Takk. Lenke til kommentar
crispy345 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Om du har byggepc, se inni maskina (ta av sidecoveret) eller se på hovedkortboksen som fulgte med. Eller så kan du jo laste ned CPU-Z og se (men garanterer ikke at det finner det). Det er hvertfall de enkleste veiene med å finne hovedkort modell/merke. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Hvilket operativsystem bruker du da? Windows XP, Vista, Windows 7 eller Windows 8? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå