Danda Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hei. Jeg vurderer sterkt å kjøpe Lenovo Ideapad Y410P 14" når den kommer ut men ser på siden til lenovo i Norge at de bare har den gamle modellen Y500 som er 15" Vist jeg bestiller den fra USA å vist det skjer noe galt med den har jeg garanti osv fra Lenovo eller har jeg ingenting, finner ingenting om det på hjemmesiden til Lenovo å heller ingen epost adr jeg kan spørre... Lenke til kommentar
crispy345 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tror egentlig ikke det, men det beste har vel vært å kontaktet Lenovo i Norge, og se om de kan finne en løsning. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Lenovo har global garanti, men er usikker på om det gjelder de rimelige IdeaPad produktene - kan se sånn ut fra denne siden. http://support.lenovo.com/en_US/research/hints-or-tips/detail.page?DocID=HT074528 Lenke til kommentar
Danda Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 Så litt mer etter jeg opprettet denne tråden å ser ut som global garanti gjelder for ideapad Y men ikke Q serien. Så jeg kommer til å bestille fra USA ser det ut som Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå