Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg jobber i Grenseveien 88, på Helsfyr. På den andre siden av veien holder Relacom på å bygge en mobilsite. Som gammel antenne-spotter lurte jeg en stund på hvem som kunne eie den, men har i grunnen ikke tenkt så mye på det. I natt drømte jeg at en operatør hadde satt opp antenner på kontorbygget der jeg jobber. Etter mye om og men fant jeg frem til installatøren som hadde satt den opp, og brukte mild vold for å finne ut hvem som eide siten. Det ville han ikke si, men han fortalte etter hvert at fargen på etikettene på feederne var blå. Blå er Mobile Norways farge, og dermed visste jeg hvem som eide siten. I dag tidlig (i den virkelige verden) går jeg forbi siten, og slår av en prat med gutta på Relacom. De forteller at Telenor eier siten. På kontrollspørsmål svarer de at feederetikettene er grønne. Grønt er Telenors farge. Skummelt? Basemann Tom har i hvert fall ikke gitt seg. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hva var det som var skummelt? Ser man bort fra drømmen din så har du snakket med noen som setter opp noe for telenor og merker det med telenors farge, jeg ser ikke mysteriet. 1 Lenke til kommentar
mateogold Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Tom, bra å høre att også Telenor bygger nye siter i Oslo Har du sett tråden min lengre ned? Kan du ID antennene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå