Gå til innhold

Elkjøp har AKG k518 DJ til 149,-


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Link til putene?

EDIT: Wow, innlegg #1000 :)

 

http://www.ebay.com/itm/Original-Sennheiser-HD25-1-black-velour-ear-pad-set-HD-25-c-HD25sp-HD25-13-sp-/130918170665?pt=UK_AudioVisualElectronics_HomeAudioHiFi_Headphones&hash=item1e7b54c029

 

Jeg tok forresten og festet en hodebunnspute fra mitt eldre G35 på den. Dette gjorde at det ble litt videre vinkel på hodetelefonen når jeg har den på (siden den løftes over hodet i stede for å hvile på det), som faktisk resulterer i mindre klem med originalputene. Går å bruke de over lengre tid nå.

 

Jeg har gjort det samme med mine, både de her og de jeg hadde for noen år siden. HJelper en god del ja

Lenke til kommentar

http://www.ebay.co.u...=item232c79d98d

 

Har ikke prøvd med nye puter ennå, men originalt er de for stramme over ørene mine (er stor i hodet). Litt for mye bass og svak mellomtone for meg som er vant med dyre Sennheiser. Men til den prisen passer de ypperlig til ungene.

Ja :) Har prøvd de selv, synes også bassen var overdøvende. Basstromma overdøvde alt i noen sammenhenger, noe som jeg ikke liker. Men disse må da passe ypperlig til trening? Sitter de godt nok til at jeg kan jogge, gå på ski, trene styrke og sykle?

Lenke til kommentar

Tanken på å trene med store klokker har aldri falt meg inn, jeg bruker propper til trening. De sitter nok godt nok, men vil bli for varme på ørene bortsett fra om vinteren. Hvis jeg skulle trene i trafikken ville jeg ikke brukt lukkede klokker eller propper, jeg bruker åpne slik at jeg fortsatt hører litt av omgivelsene.

Lenke til kommentar

Tanken på å trene med store klokker har aldri falt meg inn, jeg bruker propper til trening. De sitter nok godt nok, men vil bli for varme på ørene bortsett fra om vinteren. Hvis jeg skulle trene i trafikken ville jeg ikke brukt lukkede klokker eller propper, jeg bruker åpne slik at jeg fortsatt hører litt av omgivelsene.

Prøvde de i butikk i dag, men turte ikke å jogge. Disse passer vel fint :) Ok lyd, litt liten lydscene, litt for mye bass, dårlige mids, men helt greie hodetelefoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...