linndy Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 jeg kom inn på bade å fikk se ett svart stort dyr kravlene på gulvet, den kunne minne om en blanding av Sølvkre og skorpion, bortsett fra at den ikke hadde noe føle horn eller klo. den var helt svart, og hadde lang hale som den kunne vifte med, det virket som den kunne fly, siden den fløy fra gulvet og opp i dusjen. hva for ett innsekt kan det være?? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Litt vanskelig å si, har du kverket den eller er det mulig å få et bilde? ;p Lenke til kommentar
linndy Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Litt vanskelig å si, har du kverket den eller er det mulig å få et bilde? ;p æsj nei =/ den var for stor for meg til å kverke! den forsvant før jeg rakk å hente kamera :O Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Neste gang bruk spray av ett eller annet slag.. Kvel jævelen Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Hvordan sprayer man ihjel krypdyr? Eller rettere sagt, med hva? Endret 15. juni 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hvordan sprayer man ihjel krypdyr? Eller rettere sagt, med hva? Luftfriskner. Kjøkkenspray. Funker bra! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Luftfriskner. Kjøkkenspray. Funker bra! Hmm, prøvde deodorant jeg. På en edderkopp (jeg er altfor pysete til å sloss med dem på ærlig vis). Den bare løp og gjemte seg. 1-0 til edderkopp liksom... Endret 15. juni 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Alt mulig av vaskemiddel og kjemikaliedrit funker til å ta knekken på insekter, eller i hvert fall sette dem ut av spill så du får splættet dem. Jif, for eksempel. Viktigst at det er spray. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hmm, testet Jif kjøkkenspray på en edderkopp som hang rett i ytterdøråpningen, den begynte bare å sprelle (hang i tråden sin). Tror vindussprayen er bedre. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Axe fungerer ypperlig til å drepe insekter! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Hmm, prøvde deodorant jeg. På en edderkopp (jeg er altfor pysete til å sloss med dem på ærlig vis). Den bare løp og gjemte seg. 1-0 til edderkopp liksom... ...og etter at du gjorde det har den fått en innsprøytning som gjøre at den muterer og blir en superedderkopp (tenk Spiderman) og før eller senere tar den eller avkommet hevn! 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Axe fungerer ypperlig til å drepe insekter! For ikke snakke om å drepe menneskers luktesans.. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Denne dreper alt på få sekunder, og en liten dråpe er nok. Til og med edderkopper holder seg unna, og får de det på seg dør de momentant. Ikke la deg lure til å kjøpe denne, som en skulle tro ut i fra navnet, skulle være mer egnet. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 For ikke snakke om å drepe menneskers luktesans.. Hahah, ja! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) ...og etter at du gjorde det har den fått en innsprøytning som gjøre at den muterer og blir en superedderkopp (tenk Spiderman) og før eller senere tar den eller avkommet hevn! Hvordan skal jeg klare å få sove inatt nå? Denne dreper alt på få sekunder, og en liten dråpe er nok. Til og med edderkopper holder seg unna, og får de det på seg dør de momentant. Den så interessant ut! Er det en god nettbutikk å handle fra? Endret 15. juni 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Vet ikke noe om nettbutikken jeg linket til, var bare det eneste stedet jeg fant et bruktbart bilde. De selges på vanlige dagligvarebutikker. Den lukter forresten ganske sterkt, så ikke spray soverommet rett før du skal legge deg. Endret 15. juni 2013 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) Takk for tipset, skal se om jeg finner den lokalt. Har den kanskje på Jula eller Europris, Rema eller Obs hypermarked? Endret 15. juni 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 De som er redde av insekter er det dårlig idé å drepe insekt med spray da den vil sprette noen sekunder før den dør,spesielt de større,jeg bruker ukeblad brettet som en valse eller stav,og så slår jeg raskt og hardt på den.Dør av første slag hver gang. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 støvsugeren er også grei om man har den i umiddelbar nærhet Lenke til kommentar
-Bård Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 det virket som den kunne fly, siden den fløy fra gulvet og opp i dusjen. lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå