Hvaheterdu Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Da er sommeren her og tiden er inne for å oppgradere pc'en. Pengene ruller inn så hvorfor ikke? JEG VIL TAKKE TECHBAY OG DIGITALIMPULS FOR AT DE HAR VANNKJØLINGSKOMPONENTENE JEG TRENGER + AQUATUNING SOM HADDE VANNBLOKKER TIL HOVEDKORTET MITT! Jeg skal gå over til komplett vannkjøling av hele systemet, og maskinen min per dags dato er: HK: Asus P8Z77 - V PRO CPU: i7 - 3770k Kabinett: Corsair Graphite 600T GPU: EVGA GTX 780 RAM: Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB PSU: Silver Power SP-SS850 850W PSU HDD: WD Desktop Green 2TB SSD: Intel® SSD 520 Series 240GB 2.5" Kjøler: Corsair H60 Det vil komme bilder av maskinen etter hvert (hvordan den ser ut idag) og hvordan den vil se ut etterhvert som oppgraderingene kommer. Det jeg skal gjøre er å vannkjøle alt, og det er det workloggen går ut på. Fargeteamet er blått, sort og sølv. Fitting i sølv, HK, kabler, kjølevæske og RAM i blått, mens resten er Acetal som er sort. Dette vil få alt til å se likt ut, noe jeg er veldig nøye med. For å få litt lys i kabinettet brukter jeg katoder. Den eneste "datakomponenten" jeg skal kjøpe er (Komplett): 9x Corsair SP120 High Pre. Edt 1x NZXT 630 Alt er/skal kjøpt/kjøpes hos Techbay og Digitalimpuls, så det er bare å ta av seg hatten for dem og gi en STOR TAKK. TECHBAY 2x AquaComputer Double Protect Ultra, Blå, 1 liter 1x Forlengere for signalkabler, 30 cm, blå 1x Forgrener, 3 pins vifte til 9x3 pins vifte, kabelstrømpe, 60 cm, sort 1x Bitspower gjengekonverter, 1/4"BSP, Matt Black 1x Bitspower Q-blokk, 1/4"BSPx4, Matt Black 1x Bitspower Mini Valve, 1/4"BSP, Matt Black 2x Bitspower blindplugg, 1/4"BSP, Matt Black 1x Bitspower gjengeforlenger, 1/4"BSP, Matt Black 6x EK CSQ svivel, 90°, 1/4"BSPx1/4"BSP, forniklet 6x EK CSQ svivel, 45°, 1/4"BSPx1/4"BSP, forniklet 1x Swiftech MCP655 vannsirkulasjonspumpe 1x Arctic termisk pasta, MX-2 1x EK-FC Titan SE - Acetal + Nickel 1x EK bakplate for EK-FC Titan SE, sort 1x Bitspower vanntank for Laing D5, 250 3x PrimoFlex Pro LRT, slange, 3/8"ID -5/8"OD, UV blå 12x EK CSQ kompresjonsnippel, 1/4"BSPx3/8"ID-5/8"OD Kommenter gjerne i kommentartråden, men KUN i kommentartråden takk. Oppdateringer kommer i løpet av sommeren, fortløpende. Jeg forventer å være ferdig i løpet av August. Endret 7. august 2013 av Hvaheterdu Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 13. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Vurderer nå å ta 900D istedenfor 800D så jeg har skrevet den den over ved siden av 800D bare som en tanke. Prosjektet starter ikke før om en stund uansett, så jeg har litt tid til å tenke! Da blir det også å kjøpe en 480 mm rad istedenfor en 240! Kort tenkeprosess, det ble 900D! Endret 13. juni 2013 av Hvaheterdu Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 16. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2013 Har drevet og sett på et par varer, så når jeg har bestemt og bestilt vil jeg redigere førsteposten. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Har kjøpt et GTX 780 fra Komplett, så skal bruke EK Titan SE blokka på den. Endra litt på førsteposten Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Redigert førsteposten, varer blir snart bestilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå