raatass40 Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Heisann skulle hatt hjelp til disse 2kamera. Hva dere syns om dette. Skal kjøpe en av den, men somsagt trenger hjelp til vurdering, selvom det er jeg som tilslutt velger noe av disse kameraene Lenke til kommentar
terjed Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 S50 + Compactflash minne kort (halve prisen i forhold til memorystick) + Lettere å få i lommen enn V1 (mer avlangt) - Litt "soft-touch" i standardoppsetett - Ikke like rask autofokus som V1 - kun 3x zoom V1: + Rask og nøyaktig autofocus + Kan fokusere i totalt mørke, og også ta "grønne" bilder i totalt mørke + Skarpe fine bilder, med nøytrale farger i standardoppsettet. + 4x zoom - Kort batterilevetid, og du bør ha et ekstra batteri) - Noen sier det er litt uvant å holde kameraet Ellers er kameraene ganske like. Begge har litt problemer med "cromatic aborration"s Jeg ville med andre ord ikke vært i tvil. V1 er nemlig det beste valget i mine øyne Lenke til kommentar
royrogers Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Stemmer at V1 er litt uvant å holde i, men det er kun de første bildene så blir en vant med kameraet. Batterikapasiteten og størrelsen (lite problem) er det eneste negative med V1. Royrogers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå