batxi Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Skal reise til Barcelona snart, og lurte på om noen ville anbefale noe spesielt der. Første gang jeg er der, så hadde vært fint om noen som har vært der før ville skrive litt om hva som er verd å besøke. Liker ikke så godt å gå rundt på museer, men tar gjerne imot forslag om det er noen veldig spesielle museer som absolutt er verdt å ta seg en tur innom Jeg skal bo på et hotell i sentrum av byen. Hotellet ligger rett ved siden av "Torre Akbar" Lurer også på om det er noen kjøpesenter/markeder som har billige klær m.m. Hvor anbefaler dere å spise? Hadde satt veldig stor pris på om noen ville komme med noen forslag til meg! Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 hvis du er interessert i fotball så kan du besøke camp nou skal også til barcelona snart Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Sagrada Familia er absolutt verdt et besøk. Utover det går det mye på hva en har av interesser. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 hva er sagrada familia ? Lenke til kommentar
Kristiansant Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Sagrada Familia er en veldig kjent kirke som liksom "aldri blir ferdig" den er veldig fin og se på fra utsiden, men ikke så veldig flott innvendig. Det i Barcelona som kanskje mest fortjener et besøk er gamlebyen - Barri Gotik. Også burde du jo spise Tapas! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Jeg har skrevet en del om dette i Tråden om Barcelona. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå