Gå til innhold

cooperative spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå fortalte du ikke for hvilken plattform (PC, X-Box osv.). Jeg syns at Serious Sam spillene gir utrolig mye moro for pengene, det er hysterisk morsomt med en kamerat over nettverk.

Halo hvis du har X-Box såklart!

Faktisk jeg som hater serius sam sysn coopen var bra :D
Lenke til kommentar

Medal of honor er bra cooping hvis du bruker teamspeak og spiller på en respektiv server med gode spillere.

Synes ikke det er bra cooping i BF1942. Hvis du ikke spiller med venner. Da er det som regel folk som løper rundt omkring og prøver å få så mange frags som mulig.

Raven shield har også meget bra cooping.

Men hvis du tenker på strategy spill så anbefaller jeg Warcraft 3 som et godt cooping spill og starcraft.

Diablo 2 kan også være bra men det er så jævlig mange pk's og lamere der så..

Lenke til kommentar
Og så kommer Hidden & Dangerous 2 med CO-OP, samt at det har vært snakk om at HL2 skal også ha COOP...

Så der har man noe å glede seg til...

|Hit

H&D2 kommer i foerste omgang IKKE til aa ha co-op i den forstand at man paa et LAN kan gaa gjennom missions .

Det blir bare online , det er snakk om at co-op kommer med en expanssion-pack .

Lenke til kommentar

Operation Flashpoint er helt genialt online. Ellers er ikke America's Army så gæærnt, bare du finner en server uten 13-åringer som teamkiller deg tre ganger for morro skyld og kaster deg ut av serveren når du skjeller dem ut :) . Ellers, hvis du flyr flysimulatorer, så er Il-2 Forgotten Battles bra hvis du er en propellfly-fan, eller Jane's F/A-18 for de som liker raskere fly. Lock On Modern Air Combat blir og sikkert bra når det kommer ut! Flanker 2 var jo genialt! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...