Ulven Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Trenger noen tips om nokre bra cooperativer spel. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Raven shield CS BF 1942 Lenke til kommentar
lubb Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Søk først, spør etterpå. http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=1200...5ea057dd0032941 Lenke til kommentar
slash Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 system shock 2 er det morsomste coop-spillet jeg har spilt. en hacker, en heavy guy osv... utfyller hverandre. kult som bare fy! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 H&D Ghost Recon Rainbow Six Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Nå fortalte du ikke for hvilken plattform (PC, X-Box osv.). Jeg syns at Serious Sam spillene gir utrolig mye moro for pengene, det er hysterisk morsomt med en kamerat over nettverk. Halo hvis du har X-Box såklart! Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Nå fortalte du ikke for hvilken plattform (PC, X-Box osv.). Jeg syns at Serious Sam spillene gir utrolig mye moro for pengene, det er hysterisk morsomt med en kamerat over nettverk. Halo hvis du har X-Box såklart! Faktisk jeg som hater serius sam sysn coopen var bra Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 baldur's gate: dark alliance... bedre blir det ikke Lenke til kommentar
tøvletoten Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Swat 3 elite edition & Swat UJ (når det kommer) Lenke til kommentar
FFX Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Medal of honor er bra cooping hvis du bruker teamspeak og spiller på en respektiv server med gode spillere. Synes ikke det er bra cooping i BF1942. Hvis du ikke spiller med venner. Da er det som regel folk som løper rundt omkring og prøver å få så mange frags som mulig. Raven shield har også meget bra cooping. Men hvis du tenker på strategy spill så anbefaller jeg Warcraft 3 som et godt cooping spill og starcraft. Diablo 2 kan også være bra men det er så jævlig mange pk's og lamere der så.. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Lurer litt på om han mente "single player coop" (der man samarbeider om en single player mission, f.eks Serious sam, eller "multiplayer coop" (som vår alles kjære cs).. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 starcraft, counter strike, redneck rampage. steel beasts. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Wolfenstein - Enemy Territory!!! Men klart.. Det er jo til tider relative kaotisk! Men jeg og 3 venner satt m det på lag hvor alle hadde hver sin rolle.. Dritkult! Bare være medic og gjennopplive sine døde kammerater anbefalles :wink: Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Og så kommer Hidden & Dangerous 2 med CO-OP, samt at det har vært snakk om at HL2 skal også ha COOP... Så der har man noe å glede seg til... |Hit Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Og så kommer Hidden & Dangerous 2 med CO-OP, samt at det har vært snakk om at HL2 skal også ha COOP... Så der har man noe å glede seg til... |Hit H&D2 kommer i foerste omgang IKKE til aa ha co-op i den forstand at man paa et LAN kan gaa gjennom missions . Det blir bare online , det er snakk om at co-op kommer med en expanssion-pack . Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Sven CooP teamet skal vel lage en coop-mod til hl2? HL2 skal så vidt jeg vet ikke sendes ut med en coop modus Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Nei, HL2 har ikke co-op. Ryktene baserer seg på at Valve og teamet bak Sven co-op visstnok skal samarbeide veldig tett når det gjelder modden. Lenke til kommentar
Semmern Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Operation Flashpoint er helt genialt online. Ellers er ikke America's Army så gæærnt, bare du finner en server uten 13-åringer som teamkiller deg tre ganger for morro skyld og kaster deg ut av serveren når du skjeller dem ut . Ellers, hvis du flyr flysimulatorer, så er Il-2 Forgotten Battles bra hvis du er en propellfly-fan, eller Jane's F/A-18 for de som liker raskere fly. Lock On Modern Air Combat blir og sikkert bra når det kommer ut! Flanker 2 var jo genialt! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Swat 3 elite edition & Swat UJ (når det kommer) Indeed! Finner man seg en gruppe relativt gode medspillere kan dette være utrolig gøy. Er lenge siden jeg har spilt dette nå.. fikk nesten lyst til å ta det frem igjen og spille en runde eller 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå