LMH1 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 Desverre har jeg mere nok både stuepc, server eneste jeg kanskje kan få bruk for maskinene er om jeg noen gang vil skaffe meg en hytte, men er sikkert 10-20 år til så innen da har jeg kjøpt ny pc. Har prøvd i flere omganger å kutte prisen men alikevell virker ikke 3000 kr billig nok. Kanskje gi den bort? Men er jo i så fall bedre å selge i så fall. Er flere som prøver å prute ned SSD disken og skjermkortet er vist kun det folk er interisert i desverre. Så hva syns dere jeg skal gjøre da? Kutte prisen ned til 1000 kr er jo bedre en ingen ting? Kanskje drive med Ekstreme lave priser kapanjer som elkjøp gjør? Uvirkelig lave priser? Problemet så kjenner jeg ingen som trenger gamle pcer, folk vil helst ha nytt. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Desverre har jeg mere nok både stuepc, server eneste jeg kanskje kan få bruk for maskinene er om jeg noen gang vil skaffe meg en hytte, men er sikkert 10-20 år til så innen da har jeg kjøpt ny pc. Har prøvd i flere omganger å kutte prisen men alikevell virker ikke 3000 kr billig nok. Kanskje gi den bort? Men er jo i så fall bedre å selge i så fall. Er flere som prøver å prute ned SSD disken og skjermkortet er vist kun det folk er interisert i desverre. Så hva syns dere jeg skal gjøre da? Kutte prisen ned til 1000 kr er jo bedre en ingen ting? Kanskje drive med Ekstreme lave priser kapanjer som elkjøp gjør? Uvirkelig lave priser? Problemet så kjenner jeg ingen som trenger gamle pcer, folk vil helst ha nytt. Har du ikke familie eller venner som ku nr ha fått bruk for den? Gi den til en liten unge, så kanskje du gjør han til en nerd;-) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2013 (endret) Tror ikke det blir aktuelt: Se f.eks: Gaming PC utrolig at en slik maskin kan koste 8000 kr, skjermen er ikke mere en normalt i dag. SSD disken og harddisken er ikke noe bedre. Så i så fall er det også noe stiv pris for å være så overklokket. Eneste som har noe verdi der er CPU, kabinett og strømforsyningen og lydkort. Tviler på en tilsvarende skjerm koster noe særlig over 1000 kr. Så jeg tror jeg får holde meg på 3000 kr får jeg ikke solgt så får jeg heller beholde maskinen selv i tilfelle jeg får bruk for den en eller annen gang er ikke lønnsomt å strekke meg mere ned på pris. Tror noen jeg har valgt feil tidspunkt? Hadde jeg ventet til august kommer flere fra ferien? Tviler på om maskinene faller så mye mere i verdi om noen måneder. Endret 28. juni 2013 av LMH1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Tror ikke det blir aktuelt: Se f.eks: Gaming PC utrolig at en slik maskin kan koste 8000 kr, skjermen er ikke mere en normalt i dag. SSD disken og harddisken er ikke noe bedre. Så i så fall er det også noe stiv pris for å være så overklokket. Eneste som har noe verdi der er CPU, kabinett og strømforsyningen og lydkort. Tviler på en tilsvarende skjerm koster noe særlig over 1000 kr. Så jeg tror jeg får holde meg på 3000 kr får jeg ikke solgt så får jeg heller beholde maskinen selv i tilfelle jeg får bruk for den en eller annen gang er ikke lønnsomt å strekke meg mere ned på pris. Tror noen jeg har valgt feil tidspunkt? Hadde jeg ventet til august kommer flere fra ferien? Tviler på om maskinene faller så mye mere i verdi om noen måneder. Problemet er at det virker som at du vil "tjene" på å selge en gammel brukt data. Cut your losses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå