jajamensen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hei. Ser etter en morsom film ala "svidd neger" eller "legenden om fjordheksa". Noen som har et godt forslag? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Har sett den. Burde vel lage en liten liste over har sett filmer, men jeg er så dårlig på å huske navn på filmer. Så det dropper jeg. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Må det være norsk produksjon ? Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 nei, ikke noe must det! Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 the 40 year old virgin half pass get smart også nå kan du gå på google og skrive Similar movies to the 40 year old virgin -..- half pass -..- get smart Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Har sett den. Burde vel lage en liten liste over har sett filmer, men jeg er så dårlig på å huske navn på filmer. Så det dropper jeg imdb.com, lag konto, legg alle filmer du har sett i sett-lista. Har sett den. Burde vel lage en liten liste over har sett filmer, men jeg er så dårlig på å huske navn på filmer. Så det dropper jeg imdb.com, lag konto, legg alle filmer du har sett i sett-lista. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå