Gå til innhold

Kjøpe stereoanlegg

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har tenkt til å kjøpe meg stereoanlegg etter sommerferien. Har sett meg en pris til maks 9000 kr. Det jeg ser for meg front høytalere og en forsterker, kanskje en sub hvis jeg får den inn i prisen.

Jeg har sett litt på http://www.hifiklubben.no/produkter/hoyttalere/gulvfront/cerwin-vega_xls-28_hoyttalere.htm og http://www.hifiklubben.no/produkter/stereo/forsterkere/cambridge_azur-651a_integrert-forsterker_sort.htm, men etter at jeg leste litt om cerwin-vega xls-28 høytalerne på avforum og da leste jeg at det var litt gromsete lyd. Så jeg er sikker på disse høytalerne

Håper noen kan komme med noen bra innspill til bra høytalere og forsterker :)

-WilliamMJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klipsch RF-82 og en så dyr yamaha evt marantz forsterker du får kjøpt for resten av penga, klipsch klarer du ikke og drepe ( i motsetning til cw) mine har 30k i forsterkere bak seg og jeg har ikke klart det..

Du får RF-82 til 4k brukt og 5k nye, mk1 utgaven da. Audiocompaniet har utsalg på desse nå, så hvis du bor i nærheten, så ta deg en tur..

Du vil få sykt mye finere lyd enn hos cw, og cw har egentlig bare en modell som er "verdt" pengene xls 215. Syk bass men grøt..

Lenke til kommentar

Finner RF-82 til 6k, og da har jeg bare 2-3k igjen til forsterker. Jeg har tenkt til å oppgradere anlegget senere, så da vil jeg ha plass til flere høyttalere og sub.

Det jeg skal bruke høyttalerne til er å høre på musikk og se på film, da ser jeg for meg at jeg ikke kommer til å spille av så veldig høy musikk så ofte. Men grunnen til at jeg skal kjøpe anlegg er for at jeg sprengte mitt Creative høyttalere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...