tribbz Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Hei. Skal ha en bærbar til hverdagsbruk hjemme. Vil bli brukt i hovedsak til surfing, se film, et par regnskapsprogrammer og i studiesammenheng. Følgende er ønsker: - Full HD oppløsning - numerisk tastatur - pris så lav som mulig, i allefall under 6000,- Utover dette er det ikke så nøye så lenge det klarer seg til ovenfornevnte bruksområder. Har sett litt på denne: http://cdon.no/elekt...t_640m-22341969 Den faller vel innenfor mine kriterier og prisklasse. Er det noen ankepunkter? På forhånd takk for hjelpen. Endret 12. juni 2013 av tribbz Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Skulle gjerne hjulpet men jeg aner ikke hva en "hverdagsbærbar" er. Lenke til kommentar
tribbz Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Skulle gjerne hjulpet men jeg aner ikke hva en "hverdagsbærbar" er. Tipper du bare er vanskelig her og skjønner at jeg vil ha en bærbar til hverdagsbruk, men fair enough Tar selvkritikk for en dårlig skrevet setning Uansett, tar i mot all hjelp jeg kan få dersom du finner ut hva jeg skal bruke den til Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Multicom Xishan W550E er jo et alternativ, men det er en bra pris på den du har funnet. Kvalitetsmessig er den nok ikke på Multicoms nivå, men Acer er ikke dårlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå