Gå til innhold

Nytt nettbrett!


neeeeii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer selv et nettbrett, og sikler veldig på Sony xperia tablet Z men vet lite om den. hvis det er noen som vet dette så rop ut.

- passer det til film, nettsurfing, og litt spill?

- hvordan er batteri tiden på nettfjøla?

- passer det til en som skal erstatte pcen?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lagger iPad Mini til spill, surfe osv? Er skjermen veldig dårlig? Merkes det som den er nesten like liten som en 5" mobil?

 

Nei den lagger ikke enda men kan komme til å gjøre det i fremtiden da brettspill blir enda mer krevende. Skjermen er ikke dårlig men selvfølgelig ikke så bra som retina men dette merkes best på tex. Det er stor forskjell på en 5 tommer/ 8 det kan ikke sammenlignes. Jeg har Note2 5,5 skjerm og også en Note 8 det blir som natt og dag..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Nei den lagger ikke enda men kan komme til å gjøre det i fremtiden da brettspill blir enda mer krevende. Skjermen er ikke dårlig men selvfølgelig ikke så bra som retina men dette merkes best på tex. Det er stor forskjell på en 5 tommer/ 8 det kan ikke sammenlignes. Jeg har Note2 5,5 skjerm og også en Note 8 det blir som natt og dag..

Takk for langt å fint innlegg!

 

Hvem av iPad'ene er best til å slappe av med i sofaen eller over en biltur?

Endret av neeeeii
Lenke til kommentar

Takk for langt å fint innlegg!

 

Hvem av iPad'ene er best til å slappe av med i sofaen eller over en biltur?

 

Da vil jeg si IPad4 jeg hadde bare kjøpt mini hvis jeg var mye på farten men sofaen og på bilturer definitivt den største. Ganske dumt å kjøpe mini nå også da det kommer en ny om 2-3 mnd.

Lenke til kommentar

Takk for langt å fint innlegg!

 

Hvem av iPad'ene er best til å slappe av med i sofaen eller over en biltur?

Personlig synes jeg en vanlig iPad er bedre. iPad mini er en mindre iPad 2 med identisk prosessor og skjermoppløsning. Jeg synes Nexus 7 sin skjerm er bedre. iPad 4 har bedre skjerm, større skjerm, bedre ytelse, og er enklere å surfe på imo.

Lenke til kommentar

Men om ikke iPad 4 kommer på tilbud innen lørdag blir det nokk iPad Mini da den koster 2590 kr på eplehuset med 64GB!!

 

Hvor lenge er det til det kommer en iPad 5 da?

 

IPad mini hos Apple koster 2590,- med 16GB slik jeg ser det? IPad 5 for bare større lagring 128GB slik jeg har skjønt det. Du bør vurdere Samsung Galaxy Note 8 jeg har denne selv og elsker den.

http://www.amobil.no/artikler/samsung-galaxy-note-8-0/134185

Lenke til kommentar

Hei!

Vurderer å kjøpe meg et nytt nettbrett, da primært med tanke på å få lest digitale bøker.

Hvordan vil dere si nettbrett er å lese på? Blir man sliten i øynene?

Valget står hovedsaklig mellom Ipad 4 og Xperia Z. Fordelen med Ipad er brukervennlighet, batteritid og skjerm, mens minuset er lagringskapasitet og vanntetthet. Formatet ved lesing av pdf filer er bra ved Ipad, men hvordan er dette ved Xperia Z (da oppløsningen er annerledes) ?

 

Har dere noen formening?

 

@Jada-jada

Hvordan egner Note 8 seg for e-bok lesing mtp. dens skjermstørrelse og belysning?

Hvordan er batteritiden? Synes konseptet med denne virker interessant, spesielt det at man kan bruke så og si fullverdig kombinert med office.

 

Vennlig hilsen

Endret av vestlia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...