larhog Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Er på jakt etter en ordentlig telefon som tåler ei glunk med vann, samt fall fra ørten cm/meter. har hatt iphone i alle år, reperasjonskostnadene og ventetid begynner jeg å gå lei av. funderer på Iphone 5 med ett type deksel (evt vente på 5s/6) eller anbefales annet? Hva finnes der ute av litt robuste telefoner som jeg kan tørre å bruke på jobb? (samt til daglig, da jeg kan være noe slepphendt.. Jeg har Ipad og Mac. så ideelt er iphone. finnes noen ålreite deksler? - kan ikke være alt for store. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Samsung Galaxy S4 Active eller Xperia Z. Endret 12. juni 2013 av iFire Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hva med: https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=AG%2DIPH5%2DBK&ref=Prisguide.no&utm_source=Prisguide.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=AG%2DIPH5%2DBK Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Kjøp en telefon som får beskyttelse fra otterbox.com. Der jeg jobber bruker vi disse på alle telefoner vi leverer til elektrikere. De er MEGET solide! Evt caterpillar har jo kommet med en telefon, men jeg kjenner ikke til den. 1 Lenke til kommentar
larhog Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Takker for gode svar her. Hva menes kort fortalt om Sony Z´n VS Samsung S4? Er de ca like eller? hvordan er glassene.. har knust "for"glasset på iphonen uttalige ganger, og det vil jeg unngå frammover. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Antar den typen skade som er vanligst hos deg er ulike former for brekasje (knust skjerm etc), altså har vanntette telefoner som Sony xperia Z og S4 active liten hensikt siden de ikke er nevneverdig mer solid enn iPhone. Som nevnt over anbefales Otterbox. Genialt produkt, som etterhvert har blitt tilgjengelig til de fleste smarttelefoner. Over til telefonvalg: Er du fornøyd* med iPhone ser jeg ingen grunn til å bytte. Om du likevel vil ha litt forandring er Samsung Galaxy S4 kongen på haugen for tiden, men Xperia Z og HTC One er begge gode valg. Ellers er Windows Phone 8 et flott OS, utrolig smooth. Her kan Nokias nye anbefales (merk dog at app-utvalget til WP8 fortsatt er begrenset). EDIT: * Fornøyd, hvis du ser bort ifra skadene (siden det uansett elimineres med Otterbox) Endret 13. juni 2013 av CorporalClegg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå