Niklasp Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Journalist fikk prøvekjøre den virtuelle tredemøllen.– Jeg må skaffe meg en! Lenke til kommentar
blomkål Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Får håpe de får til mindre klunky bevegelser enn det de viste i video'n 2 Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Den skal bli høydejusterbar.. Det jeg derimot håper på, er at de klarer å integrere ergonomitet inn i dette, så man faktisk kan drive på i mange lange timer, uten å ødelegge verken knær eller rygg.. ^^ 3 Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 meh, pedaler + rift hadde fungert like fint. riften gjør så hele kroppen vrir seg rundt ikke kun hodet/synet og pedalene for å gå forover eller bakover. BAM KASE KLOSED 1 Lenke til kommentar
hm23406 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 er vel ikke første som er laget? har sett at de testet det for et år siden også. Lenke til kommentar
Marinicus Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Får håpe de får til mindre klunky bevegelser enn det de viste i video'n Det var fordi fyren saug til å gå =P Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Denne greia han her karen går på hadde nok gjort jobben også tror jeg... http://www.youtube.com/watch?v=eg8Bh5iI2WY EDIT: eller kanskje ikke,,, hahaaha Endret 12. juni 2013 av αкαѕнα Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hadde vært fett, men denne ser ikke ut til å være i nærheten av et ferdig og fungerende produkt, enda. Men time wil show. Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Den skulle vært LITT større... Ser bare helt forjævlig ut å springe på den der, ser ut som han går vm i kappgang på videoen. Ikke gjør det halvveis, litt større så det faktisk går an å ta vanlige skritt så snakker vi. synd... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Dette er da ingen tredemølle. Det er en slags plankonkav, glatt trampoline (hvis det er noen støtdemping i den? ser kanskje ikke slik ut). Den gir en illusjon av at man befinner seg på en to-dimensjonal tredemølle, men slike er en god del mer avanserte, eksempelvis . "VR locomotion" som nevnt i artikkelen, virtuell forflytning passer bedre til konseptet enn tredemølle, IMO. Smart konsept, dog. Ser ikke helt for meg at hopping vil være helt trygt. Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Half Life 3 med denne, eller et dedikert "Death match" system for OMNI'en. DET hadde vært en dramatisk og innlevende opplevelse! Lenke til kommentar
KaareKanin Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg er ganske sikker på at Linus (Tech Tips, sjekk youtube) testet denne for en stund siden, så verdens første test virker litt feil? 1 Lenke til kommentar
Eminem1332 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Første testen? Linus Tech Tips på youtube så på denne for 2 uker siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg