JFM Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Hei. Har en Samsung Galaxy S4 I9505. I dag fikk jeg flytta over mitt mobil abonnement fra Chess til Telenor. Nærmere bestemt Telenor Komplett Data. Befinner meg i Tromsø, hvor Telenors 4G skal fungere bra. Og dette gjør det på kolegaene mine sine telefoner (Iphone 5 og HTC One). Men min telefon tar ikke inn LTE (4G) nett, Får kun 3G. Ringte telenor ang dette. De sa Bare at alt så greit ut fra deres side. For meg virker det som det er noe feil med APN på telefonen min. Da jeg ikke kan velge "LTE/GSM/WCDMA Auto" under Nettverksmodus i Mobilnettverks-instillingene på telefonen. Har kun valget mellom "GSM/WCDMA Auto", "GSM" og "WCDMA" Endret 12. juni 2013 av JFM Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Har 4G på Galaxy note 10.1 4g nettbrett. Ser ut som det mangler på telefonen din. Lenke til kommentar
clark Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ser ut som du ikke har stock firmware, kan kanskje være grunnen med mindre simkortet ditt ikke støtter LTE, men dersom du nettopp fikk det skal vel ikke det være mulig.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Har custom firmware. Skal teste med stock. Men tar tid å laste den ned over 3G Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Funker heller ikke med stock rom. Edit: Funker nå. Etter at jeg hadde fiksa stock uten hell, la jeg inn custom rom igjen (Omega 5) og nå funker alt som det skal Endret 12. juni 2013 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå