Cherys Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hei! Jeg holder på å lage en bryllupssang til foreldrene mine, og ønsker bedre "flyt" i dette utdraget. Hadde satt stor pris på hjelp! Melodi: Homepetitten Til slutt vil vi si at vi kjempeglad er At dere nå endelig kom hverandre nær Vi er jo så glade i begge dere to Nå håper vi kvelden blir bra på Sjøstjerna kro! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Har de ikke vært nær hverandre før? Lenke til kommentar
Cherys Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Har de ikke vært nær hverandre før? Hoho, selvfølgelig De er vel rettere sagt kommet "nærmere". Har du noen andre tips til hva jeg kan skrive? Vanskelig dette her Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg tok meg den frihet til å skrive om litt på teksten din, men tror jeg er inne på noe med følgende forslag: æ kom en dag fra skolen klokka va vel kvart på tre æ kjent et sug i magen ka gjør æ vel med det mamma va itj hjem så krisa den vart stor for æ fikk lyst på pizza som lages kun av mor fant en boks i skapet og målte steg og steg en pizzabunn i frysern fikk æ til slutt tatt med smurt ut på bunnen og "målt osten ut på spa" (noen bedre forslag?) fikk stappa'n inn i ovnen og tenkt går det her bra p-p -p-p-p-p-p-pizzafyll æ lirka'n ut av ovenen og æ va ganske spent så ut akkurat passe ihvertfall ikke brent pizzaen smakt herlig og gjett om æ e stolt like god som mammas med pizzafyll på boks p-p-p-pizzafyll 4 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det virker ikke som teksten passer til melodien. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Jeg tok meg den frihet til å skrive om litt på teksten din, men tror jeg er inne på noe med følgende forslag: æ kom en dag fra skolen klokka va vel kvart på tre æ kjent et sug i magen ka gjør æ vel med det mamma va itj hjem så krisa den vart stor for æ fikk lyst på pizza som lages kun av mor fant en boks i skapet og målte steg og steg en pizzabunn i frysern fikk æ til slutt tatt med smurt ut på bunnen og "målt osten ut på spa" (noen bedre forslag?) fikk stappa'n inn i ovnen og tenkt går det her bra p-p -p-p-p-p-p-pizzafyll æ lirka'n ut av ovenen og æ va ganske spent så ut akkurat passe ihvertfall ikke brent pizzaen smakt herlig og gjett om æ e stolt like god som mammas med pizzafyll på boks p-p-p-pizzafyll 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå