Oddveig Henny Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Sommereng Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Geir Andersen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Duften av sommer og lukter litt dagens bilde dette her Herlig scene & lys du har fanget, det hele fikk meg virkelig til å tenke på at neste uke har jeg ferie Pent fotografert! 1 Lenke til kommentar
Oddveig Henny Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Tusen takk Geir :-) Jeg ønsker deg god sommerferie :-) Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 DAGENS BILDE: Det er et stemningsfullt sommerbilde du byr på her, Oddveig Henny! Særlig har jeg sansen for fargene, som er direkte inviterende. Det hadde hatt godt av bittelitt mer luft over blomstene, gjerne på bekostning av stråene i bunn, men alt i alt er dette et sjarmerende bilde. 1 Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Helt nydelig sommerbilde! Veldig flott hvordan du har fått solskinnet med gjennom blomstene. Den lave vinklingen gir en følelse av å ligge nede i enga og utsnittet forsterker denne opplevelsen i mine øyne. Lenke til kommentar
Oddveig Henny Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Tusen takk til Astrid for kommentar og tusen takk for at jeg fikk dagens bilde. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg