Cuneax Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Passer perfekt for ubåt-arbeidere, mener selskapet.Microsoft: Vi har et produkt for de uten Internett, det heter Xbox 360 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 FU, sony wins.... Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 vel..vel... jeg er dessverre redd at Microsoft svikter kjernegruppen sin, nemlig gamerne... men..men.. time will show.... Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Håpløst... Det er jo et annet alternativ også, å gå over til playstation? Mulig det blir sånn hos meg, går jo ikke an å ta med xbone til hytta eller båten, eller andre steder man ikke har nett. Dessuten er jeg ikke så stor fan av at gedigne konsern har full kontroll over hva jeg driver med, hva jeg spiller, når jeg spiller det, eller om man driver med andre ting i stuen og hvem som er der (med always-on kinect som hele tiden følger med og tar notater for å sende til overvåkningspolitiet om noen onanerer for mye, eller spiser for mye ostepop eller snakker nedlatende om konsollen). Tviler meget sterkt på at nettilgangen er bare for "oppdateringer".. Hvorfor det i alle dager skal ha bruk for det hver dag er meg en gåte. Noen som vet om det fortsatt kommer til å gis ut spill til x360 når den nye kommer? Eller går den rett i glemmeboken for de seriøse utviklerne straks XBONE kommer? Det er det eneste som betyr noe, jeg bruker xbox til å spille spill på, har bluray spiller og en media-pc (med sikkert bedre hardware enn XBONE) for å se film, høre musikk, og spille spill på, osv på. Endret 12. juni 2013 av grovetussen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Dette blir for arrogant, selv for meg. Herrejebus, er det mulig? Skulle nesten trodd dette var folk plantet av Nintendo/Sony utelukkende for å drive Xbox rett i dass. På den andre side passer dette perfekt med hvordan de interne forhold ryktes å være der på huset siden Steve "Flying Chairs" Ballmer tok over skuta (ja, jeg bruker Win. Kjøpt og betalt for egne penger siden Win2k kom ut) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg har tilgang til internett hele tiden, men for meg er egentlig dette bare mest en prinsippsak. Så det blir nok Sony meg meg også, hvis jeg overhodet kjøper en konsoll. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg har tilgang til internett hele tiden, men for meg er egentlig dette bare mest en prinsippsak. Så det blir nok Sony meg meg også, hvis jeg overhodet kjøper en konsoll. Samme her... Så har vi jo dette griseriet de har innført med brukte spill også... Vi synes det er greit å kjøpe brukte spill.. har hatt mange av dem... Jeg hadde egentlig bestemt meg for å satse på Xbox ved neste korsvei, men alt i alt så blir jeg mer og mer skeptisk... Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Den største feilen er å ikke gjøre boksen bakover kompatibel når det gjelder spill. Det som skjer da er at folk plutselig må brenne alle broer og da kan de like gjerne finne på å velge Playstation 4 fremfor Xbox One. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tviler meget sterkt på at nettilgangen er bare for "oppdateringer".. De sier selv i artikkelen at det også er for å "verifisere" spillene dine. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Nokon må ta frå Microsoft spaden sin før dei grev seg heilt i hjel. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Den største feilen er å ikke gjøre boksen bakover kompatibel når det gjelder spill. du har jo fortsatt den gamle konsollen da... ?! Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) De sier selv i artikkelen at det også er for å "verifisere" spillene dine. Jepp... og med den setningen så sier de jo også at dette ikke er til fordel for andre enn dem selv. Vi har ikke dette behovet.... Endret 13. juni 2013 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tja, kanskje hvis du er veldig redd for å ved et uhell spille piratkopierte eller brukte spill. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tja, kanskje hvis du er veldig redd for å ved et uhell spille piratkopierte eller brukte spill. Eneste som skjer da er vel at jeg slapp å betale for spillet.... Så ja.. det er jeg veeeeeeeldig redd for Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Den største feilen er å ikke gjøre boksen bakover kompatibel når det gjelder spill. du har jo fortsatt den gamle konsollen da... ?! Joda, men om jeg skal ha begge 2, krever det en ekstra HDMI plass på surround forsterkeren. Har endel andre komponenter og alle krever sitt. Dessuten tar jo Xboksene plass de og. Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hadde de vært bakoverkompatible ville flere kjøpt Xbox One, nå velger sikkert endel å gå for Playstation 4. Så dette taper Microsoft på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg