Mats Aa Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hei! Er det andre som har kommet opp i dette? Oppgaven er som følger: Ninian Smart deler religion inn i sju dimensjoner. Gjør rede for denne inndelingen og vis hvordan dette analyseverktøyet kan benyttes for å tydeliggjøre elementer i den islamske lære. Noen som har tips? Inntrykket mitt er at jeg skal begynne generelt om hvorfor de deler religion inn i syv dimensjoner, før jeg skal fortelle om de syv dimensjonene innenfor islamsk lære? Tar imot gode råd og linker med opne armer. Lenke til kommentar
Cherys Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hei! Er det andre som har kommet opp i dette? Oppgaven er som følger: Ninian Smart deler religion inn i sju dimensjoner. Gjør rede for denne inndelingen og vis hvordan dette analyseverktøyet kan benyttes for å tydeliggjøre elementer i den islamske lære. Noen som har tips? Inntrykket mitt er at jeg skal begynne generelt om hvorfor de deler religion inn i syv dimensjoner, før jeg skal fortelle om de syv dimensjonene innenfor islamsk lære? Tar imot gode råd og linker med opne armer. Kom gjerne med eksempler på de forskjellige dimensjonene slik at sensor forstår at du faktisk kan det du snakker om. Sensorer er glade i eksempler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå