RBW Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Spennende entusiastprodukter ble vist frem.Se de siste bildene Asus store lansering Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Kontrollenheten til asus sitt nyeste ROG kort finnes bare i en versjon. Det er hengsler på skjermen som gjør at du kan bøye enheten og putte den i en 5.25" brønn. 4 Lenke til kommentar
saivert Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 så da lurer jeg på hva den store skjermen var. ennå en kontrollpanel sak? Den så ihertfall veldig imponerende ut. Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Kontrollenheten til asus sitt nyeste ROG kort finnes bare i en versjon. Det er hengsler på skjermen som gjør at du kan bøye enheten og putte den i en 5.25" brønn. Trur du må sjå på biletet ein gong til. Den saken som tek opp 2 stk 5,25" brønnar er vel også ny? Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Trur du må sjå på biletet ein gong til. Den saken som tek opp 2 stk 5,25" brønnar er vel også ny? Det hovedkortet er alleredet ute, og du kan kjøpe enheten om du ønsker. Dette er ikke noe jeg tror utifra bilde, men noe jeg vet. Se unboxing av hovedkortet og demostrasjon av enheten her: Enheten på bildet som tar to brønner er noe helt annet. Tipper en viftekontroller av et slag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå