privinius Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Hei! Jeg skal selge bilen min i dag, en Audi A4 B6 2004-modell. Airbag-lampen lyser, den skulle jeg gjerne ha nullstilt. Noen som har peiling på dette eller som jeg kan "leie" apparatet av i noen timer? Jeg er villig til å kjøre litt hvis det er det som trengs. Mvh Lasse! Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Det høres da svært så uærlig ut å gjøre slikt.. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) Jeg har reparert kontakten, vanlig feil å få dårlig kontakt på disse, da må de skjøtes. Selv om reparasjonen er foretatt står lampen fortsatt, så den må bare nullstilles! Hvis feilen er der fortsatt kommer jo bare lampen på igjen. Ringt noen verksted, men de hadde ikke tid. Det kommer noen for å se på bilen i dag, så hadde jo vært kjekt å få det "ordnet". Endret 12. juni 2013 av privinius Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Jeg tror ikke en generisk odb2-scanner kan nullstille airbag lampen på vag. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 12. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2013 Faktisk, så ser det ut til at det går! Jeg har sånn billigkabel hjemme pluss noen litt dyrere saker; jeg har ikke testet det enda, men vi får se når jeg kommer hjem. Hvis noen har en "ordentlig" kabel de vil leie i tilfelle hadde vært knall, da! Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Generisk kabel + vcds er ikke det samme som en generisk scanner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå