jegersåmongo Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Det er ingen stråmann, det er akkurat dette intrykket du gir av deg selv i diskusjonen. Det vet ikke du noe om ettersom du ikke skjønner hva du selv skriver. Kan du spare deg løgnene? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Det vet ikke du noe om ettersom du ikke skjønner hva du selv skriver. Kan du spare deg løgnene? Ser ikke ut til at du ser deg selv heller. Lenke til kommentar
jegersåmongo Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ser ikke ut til at du ser deg selv heller. Jeg finner trollingen din patetisk. Klarer du virkelig ikke å la være å lyve? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Jeg finner trollingen din patetisk. Klarer du virkelig ikke å la være å lyve? Du vet vel ikke hva som er sant, du som sier du kan gjøre ting bedre enn Gud. Endret 14. juni 2013 av IHS Lenke til kommentar
jegersåmongo Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Du vet vel ikke hva som er sant, du som sier du kan gjøre ting bedre enn Gud. Kan du slutte å lyve? Tror du virkelig noen går på disse ufine tilskrivelsene dine? Lenke til kommentar
IHS Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Du vet vel ikke hva som er sant, du som sier du kan gjøre ting bedre enn Gud. Kan du slutte å lyve? Tror du virkelig noen går på disse ufine tilskrivelsene dine? Lyve ? Du sa "Jeg kunne ha designet oss mennesker og måten verdenen fungerer mye bedre enn den idiotiske guden du har" kilde: http://www.diskusjon...post&p=20653593 Så er det vel da du som lyver, ikke sant ? Eller mener du fortsatt at du er større og mektigere enn Gud ? Endret 14. juni 2013 av IHS Lenke til kommentar
jegersåmongo Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Lyve ? Du sa "Jeg kunne ha designet oss mennesker og måten verdenen fungerer mye bedre enn den idiotiske guden du har" kilde: http://www.diskusjon...post&p=20653593 Så er det vel da du som lyver, ikke sant ? Kremt, har du store problemer med å skille brukernavn fra hverandre? Eller er det noe annet som mangler? Du lyver så det renner av deg. Hvorfor i all verden skulle jeg relatere meg selv til noe som ikke eksisterer? Det er jo helt bak mål. Endret 14. juni 2013 av jegersåmongo Lenke til kommentar
IHS Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Kremt, har du store problemer med å skille brukernavn fra hverandre? Du har rett det var en glipp ! Det var "oophus_3do" som sa det, sorry ! Endret 14. juni 2013 av IHS Lenke til kommentar
jegersåmongo Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Du har rett det var en glipp ! Ok, det er menneskelig å feile.. Så langt har du ikke fått noen som helst innspill fra meg om noe jeg mener, det skal litt til før jeg deler. Så da hadde det vært fint om du slutter å tillegge meg meninger. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hvorfor i all verden skulle jeg relatere meg selv til noe som ikke eksisterer? Det er jo helt bak mål. Gud er et faktum. Lenke til kommentar
jegersåmongo Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Gud er et faktum. Javisst, men fenomenet er noe helt annet enn det du tror :-) Lenke til kommentar
IHS Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Javisst, men fenomenet er noe helt annet enn det du tror :-) Hvordan i all verden skulle du kunne vite det ? Lenke til kommentar
jegersåmongo Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hvordan i all verden skulle du kunne vite det ? Fordi jeg vet bedre enn deg. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Vet det er ulovlig å drapstrue, men er det ulovlig å si til noen: Skal nok hjelpe deg med aktiv dødshjelp... Det høres så mye mindre dramatisk ut. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 folk skal dø en naturlig død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå